Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل هدف از برگزاری این جلسه را شناسایی راه کار‌ها و آسیب‌ها جهت توانمندی و کارآمدی نظام عنوان کرد.

وی با اشاره به فراگیری مجموعه مقدس بسیج گفت: سپاه تولیت مجموعه بسیج را به عهده دارد و بسیج به سبب حضور در بطن جامعه و مردم از پتانسیل لازم جهت بررسی مشکلات و مشابه برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه با اشاره به صحبت های دکتر روحانی که "ارتش و سپاه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی زحمات زیادی را متحمل شدند ولی با ورود بسیج و آحاد جامعه و مردم در این قالب در عرصه دفاع مقدس جلوهای دیگری از دفاع در این دوران روشن و مسجل شد گفت: بسیج تشکل یافته از همه آحاد مردم است و نیروهای مخلص بسیجی در تمامی مراحل در کنار نیرو‌های مسلح است.

سردار بابازاده اظهار داشت: بسیج مجموعه‌ای صادق و مخلص است و برگزاری این جلسات و بررسی مشکلات نشان از دلسوزی این نهاد مقدس برای انقلاب و نظام است.

وی افزود: حوزه ساختاری مجمع عالی بسیج استان فرصتی برای شناسایی آسیب‌ها و فرصت‌ها است و نقد باید منصفانه و بدون حب و بغض باشد و و لازم است در کنار نقد راهکار هم ارائه شود.

سردار بابازاده خاطر نشان کرد: بسیج برای کمک به کارآمدی مجموعه های سازندگی و کاری استان همیشه آماده است و هدف از این فعالیت‌ها شتاب و پیشرفت بیشتر استان اردبیل در عرصه‌های مختلف می‌باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود از فعالیت‌های استاندار در ایام دهه مبارک فجر و سایر عرصه‌ها جهت فراهم شدن زمینه خلق حماسه‌ای دیگر و تجدید میثاق دوباره مردم با ارزش و آرمان‌های انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کرد.

انتهای پیام/ح

بسیج تشکل یافته از همه آحاد مردم است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروهای مسلح به‌مناسبت روز ارتش در اردبیل

دریافت 7 MB کد خبر 6080610

دیگر خبرها

  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • رژه نیرو‌های مسلح اردبیل در روز ارتش
  • رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در اردبیل برگزار شد
  • رژه نیروهای مسلح به‌مناسبت روز ارتش در اردبیل
  • مردم ری درحمایت از «وعده صادق» بعد از نماز جمعه راهپیمائی می کنند
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است
  • حمله به اسرائیل امید را در دل مردم مظلوم جهان زنده کرد
  • حمله ما به رژیم صهیونیستی فقط در حد یک تنبیه بود
  • پیام قدردانی امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه از نیروهای مسلح و سپاه