Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استان قدس رضوی،  حجت‌الاسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد، رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با بیان این خبر گفت: قبل از برگزاری همایش بین‌المللی امام رضا(ع) و گفتگوی ادیان در مشهد مقدس، سه پیش نشست با هدف آشنایی علمای ادیان با یکدیگر و انجام جلسات هم‌اندیشی در کشورهای هندوستان، روسیه و لبنان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد افزود: در نخستین پیش نشست که به میزبانی دانشگاه همدرد این کشور در شهر دهلی‌نو برگزار می‌شود، ادیان هند با محوریت گفت‌و‌گو و عقلانیت در ادیان با تأکید بر آموزه‌های حضرت رضا(ع)، تبیین جایگاه گفت‌وگو در ادیان، روش گفت‌وگوهای عقل محور در ادیان، عقلانیت در ادیان و ادب و اخلاق اختلاف مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرند.
وی ادامه داد: این نشست با مشارکت دانشگاه‌های همدرد، جامعه ملیه اسلامیه، علیگره، کشمیر، جواهر لعل نهرو و جامعه المصطفی(ص) العالمیه نمایندگی دهلی نو هفتم اسفند ماه سال جاری همزمان با 28 فوریه 2018 در دانشگاه همدرد هندوستان برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود؛ آیت‌الله دکتر محمدهادی عبدخدایی، عضو مجلس خبرنگان رهبری و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر عبدالکریم بی آزار شیرازی و دکتر محمود واعظی به عنوان نمایندگان آستان قدس رضوی در نخستین پیش نشست همایش بین‌المللی امام رضا(ع) و گفتگوی ادیان اسلامی که در کشور هندوستان برگزار می شود، به ارائه مقاله و سخنرانی خواهند پرداخت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «نسل تیک‌تاکی و خیزش دانشگاه‌های ایالات متحده» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست «نسل تیک تاکی و خیزش دانشگاه های ایالات متحده» فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

این نشست با محور بررسی ابعاد ارتباطی و رسانه ای اعتراضات دانشگاه های ایالات متحده علیه جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه و با حضور یوسف خجیر عضو هیات علمی دانشگاه سوره، حمیدرضا غلامزاده کارشناس مسائل آمریکا و بین الملل برگزار می شود.

برنامه مورد اشاره با دبیری داوود طالقانی فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۱۴ توسط پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات برگزار می شود.

کد خبر 6096289 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می شود
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود
  • نشست «نسل تیک‌تاکی و خیزش دانشگاه‌های ایالات متحده» برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • گفتگوی بورل و امیرعبداللهیان در آستانه سفر گروسی؛ رئیس دیپلماسی اروپا به وزیر خارجه ایران چه گفت؟
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد