Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: جوامع غربی با هدف براندازی حجاب از سر بانوان ایرانی در صدد از بین بردن فرهنگ والای ارزشی و اسلامی این کشور بوده و هر روز با تبلیغات لباس‌های مختلف و ضدارزشی، به دنبال این هستند که بانوان ایرانی را از حجاب فاطمی دور کنند.

خبرگزاری شبستان_صومعه‌سرا: هجمه‌های سنگین فرهنگی جوامع غربی علیه ارزش‌های اسلامی بر همگان عیان است و بر کسی پوشیده نیست که در این راستا یکی از این هجمه‌ها در بخش پوشاک و محصولات مورد مصرف عموم مردم به‌ویژه بانوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جوامع غربی با هدف براندازی حجاب از سر بانوان ایرانی در صدد از بین بردن فرهنگ والای ارزشی و اسلامی این کشور بوده و هر روز با تبلیغات لباس‌های مختلف و ضدارزشی، به دنبال این هستند که بانوان ایرانی را از حجاب فاطمی دور کنند.

 

اما در این راستا نزدیک به یک دهه است که فعالان فرهنگی ورود جدی به تولید و راه‌اندازی فروشگاه‌های محصولات عفاف و حجاب در کشورمان کرده‌اند تا در این بازار رنگارنگ پوشاک و محصولات خارجی که می‌توان اذعان کرد که هیچ سنخیتی با فرهنگ غنی ایرانی اسلامی‌مان ندارد به عرضه محصولاتی باکیفیت و متنوع بپردازند تا بانوانی که به دنبال حجاب هستند در این بازار غرب‌گرا، بتوانند به راحتی پوشاک مورد نظر خود را پیدا کنند.

 

 

راه‌اندازی فروشگاه صدف با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

آمنه عبدالهی، مسئول فروشگاه حجاب صدف صومعه‌سرا با بیان اینکه این فروشگاه را از سال 93 در شهرستان راه‌اندازی کردیم و در آن زمان نخستین فروشگاه پوشاک حجاب در سطح این شهرستان بودم، اظهار کرد: از دلایل اصلی راه اندازی این فروشگاه ترویج عفاف و حجاب در سطح شهرستان بود.

 

وی با بیان اینکه با ارائه طرح‌های متنوع حجاب، بسیاری از بی‌حجابان نسبت به پوشش حجاب علاقه‌مند شدند و به این سو روی آوردند، افزود:  عرضه چادر، شال، روسری، ساق دست و … با تنوع زیاد سبب ایجاد انگیزه در افراد برای روی آوردن به حجاب می‌شود.

 

مسئول فروشگاه صدف با بیان اینکه مسئولان مربوطه باید حمایت بیشتری از فروشندگان عفاف و حجاب در سطح شهرستان داشته باشند، گفت:  آیا کسی که اقدام به فروش مانتوی کوتاه می‌کند با من نوعی که چادر و پوشاک حجاب عرضه می‌کنم باید به یک‌چشم دیده شود؟

 

 

عبدالهی تصریح کرد: اگر مسئولان در برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در سطح شهرستان همکاری‌های لازم را داشته باشند و نسبت به تبیلغات این نوع فروشگاه‌ها بیشتر مساعدت کنند، قطعا در راستای ترویج عفاف و حجاب در سطح شهر گام موثری برداشته می‌شود.

  

وی با بیان اینکه اگر هر کسی در وظیفه‌ای که برعهده دارد به خوبی انجام وظیفه کند در واقع به نوعی در پیشرفت و تعالی جامعه و نظامی اسلامی خود گام برداشته است، خاطرنشان کرد: از خانواده و به خصوص پسرم تشکر می‌کنم که در راه اندازی این فروشگاه کمک شایانی به من کردند

 

وی با بیان اینکه فروشگاه صدف واقع در خیابان برشنورد، خیابان آزادگان روبه روی مسجد امام حسین (ع) است، اظهار کرد: همچنین افراد برای ارتباط با ما می توانند از طریق شماره تلفن ۰۱۳۴۴۳۲۸۸۵۸ تماس حاصل نمایند.

 

 

لزوم برپایی نمایشگاه‌های عفاف و حجاب در قلب شهر

مریم، یکی از دختران محجبه صومعه‌سرایی با بیان اینکه همیشه خرید پوشاک برای ما محجبه‌ها با سختی مواجه می‌شود، افزود: الحمدالله با راه اندازی فروشگاه‌های عفاف و حجاب در سطح شهرستان لااقل در بحث چادر، روسری و شال دیگر مشکلی نداریم.

 

وی با بیان اینکه مسئولان باید همت کنند تا فروشگاه‌های این چنینی در سطح شهرستان بیشتر راه اندازی شود تا در زمینه تهیه پوشاک اسلامی با مشکل روبه رو نشویم، گفت: این روزها هر مانتو فروشی که می‌رویم متاسفانه با مانتوهای کوتاه ، تنگ، چسبان و یا بلند جلو باز مواجه می‌شویم و خرید برای ما محجبه‌ها بسیار سخت شده است.

 

این دختر محجبه صومعه‌سرایی با بیان اینکه در یک شهرستان وجود دو تا سه فروشگاه حجاب کافی نیست و باید این فروشگاه‌ها بیشتر باشند، تصریح کرد: هر ماه یا دو ماه به سر، باید نمایشگاه عفاف و حجاب در قلب شهر برپا شود تا مردم بیشتر با محصولات حجاب آشنا شوند و اینقدر به دنبال محصولات غربی نروند.

 

مریم خاطرنشان کرد: امیدوارم روز به روز بر فرهنگی اصیل ایرانی اسلامی ما افروده شود و بانوانی که رو به سوی فرهنگ غربی می‌روند بدانند که هیچ گاه دشمن به نفع ما حرفی نمی‌زند و کاری نمی‌کند.

 

گفتنی است؛ انتظار می‌رود که بانوان محجبه ضمن استقبال از این فروشگاه به حجاب فاطمی در پیشرفت و ارتقای جایگاه و فرهنگ سازی حجاب و عفاف کمک کنند.

گزارش/مائده فلاحتکارضیابری

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • اصلاح راه‌های نامناسب و خطرناک ییلاق شهرستان اهر
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • شهرستان مهر میزبان شاعران