Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره تخریب برخی از منازل منطقه مسکونی مسکن مهر اشکذر گفت: مجوزهای لازم در خصوص واگذاری زمین معوض به کسانی که مشکل دارند صادر شده است که این کاری به زودی انجام خواهد شد تا مشکل مردم در این زمینه مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرماندار اشکذر نیز در دیدار با مدیر کل راه و شهرسازی استان مهمترین مشکل حوزه شهرسازی شهرستان اشکذر را شکستگی های متعدد و تخریب برخی از منازل منطقه مسکونی 130 واحدی مسکن مهر اشکذر عنوان کرد و خواستار پیگیری ویژه مسئولان استان در این زمینه شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد  هدف از برگزاری این نشست را پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان اشکذر در حوزه های مرتبط با اداره راه و شهرسازی عنوان کرد.

وی به مصوب شدن احداث آزاد راه نطنز – یزد - انار خبر داد و خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری بخش خصوصی جهت احداث آین آزاد راه مشخص شده و به زودی عملیات آن آغاز خواهد شد ضمن اینکه با توجه به عبور بخشی عمده ای از این آزاد راه از شهرستان اشکذر در مجاورت جاده سنتو از محل مورد نظر بازدید و مسائل و مشکلات در رابطه با این موضوع هم بررسی شد.

پیگیری طرح جامع شهر اشکذر و واگذاری زمین معوض به شهرداری در قالب سهم هایی که برای توسعه و عمران شهری دارد از موارد دیگری بود که مدیرکل راه و شهرسازی مطرح و در خصوص پیگیری آنها قول مساعد داد.

انتهای پیام/ ی

تخریب برخی از منازل  منطقه مسکونی مسکن مهر اشکذر پیگیری شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

وزیر راه و شهرسازی گفت: بنا داریم طی امسال، هر ماه یک رویدادی برای تحویل مسکن‌ در طرح نهضت ملی در سراسر کشور داشته باشیم. - اخبار اقتصادی -

مهرداد بذرپاش؛ وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در ارتباط با زمان تحویل واحدهای طرح "نهضت ملی مسکن" در سال 1403 اظهار کرد: بنا داریم در امسال، هر ماه یک رویدادی برای تحویل مسکن‌ها در سراسر کشور داشته باشیم.

وی افزود: البته سرعت تحویل مسکن‌ها در هر استان و شهر متفاوت است اما در مجموع سرعت خوبی را در ساخت و تحویل مسکن‌ها در امسال داریم.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تا به امروز عدد شروع به ساخت مسکن‌ها در طرح "نهضت ملی مسکن"  از 2 میلیون و 500 هزار عدد مسکن عبور کرده است.

ضرب‌الاجل نصب دوربین در مسکن مهر و نهضت ملی مسکن

 

بذرپاش ادامه داد: البته نهضت ملی مسکن قالب‌های مختلف شهری، روستایی، بافت فرسوده، خودمالکی، حمایتی و انبوه ساز را شامل می‌شود.

وی در پایان به ساخت مسکن برای اقشار گفت: امسال ساخت مسکن برای اقشار (مانند ساخت مسکن برای هیئت‌های علمی) را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسارت سیل به منازل مسکونی و مزارع بخش محروم لوداب
  • بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • کلنگ ساخت ۳۲ واحد مسکونی سازمانی در  هنگ مرزی تایباد به زمین خورد
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان 
  • بازگشت وجه برنده نشدگان حراج سکه چه شد؟
  • تخلیه آب از منازل‌ مسکونی‌ در شهرستان خانمیرزا و بروجن
  • خسارت سیلاب به بخشی از راه‌های روستایی و منازل مسکونی
  • یک مجتمع چهار واحدی مسکونی در خرمشهر تخریب شد
  • تخریب ۲ واحد مسکونی در خرمشهر در پی انفجار گاز