Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس مصدومان مهمی را در ترکیب خود دارد و ممکن است در دیدار برابر تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا، بیانکونری با چند غایب مهم به میدان برود.

طرفداری- گونزالو هیگواین و فدریکو برناردسکی، دو مهره کلیدی یوونتوس در بازی برابر تورینو مصدوم شدند تا این تیم در خط حمله خود علی رغم داشتن مهره های لازم، احساس کمبود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاتزتا دلو اسپورت از وضعیت مصدومان یوونتوس گزارشی تهیه کرده که طی آن، فدریکو برناردسکی سه هفته دور از میادین خواهد بود و در صورتی در این 21 روز، اسکن ها وضعیت امیدوار کننده ای را نشان ندهند، برناردسکی زانوی خود را باید به تیغ جراحان بسپارد و به این ترتیب، فصل جاری برای وی به اتمام می رسد. گونزالو هیگواین وضعیت بهتری دارد و انتظار می رود تا با بهبود مصدومیت مچ پای وی، او در بازی روز چهارشنبه برابر آتالانتا در کوپا ایتالیا، آماده باشد. خوان کوادرادو، وینگر کلمبیایی یوونتوس نیز تا زمان شروع بازی های ملی در اواخر مارس، آمادگی خود را باز نخواهد یافت. ماتیا دی شیلیو، مدافع راست بیانکونری نیز به دلیل مصدومیت ران، پانزده تا بیست روز دور از میادین خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس

یوونتوس یکی از مستعدترین بازیکنان خود را به جنوا واگذار کرد.

کُنی دی وینتر مدافع 21 ساله و بلژیکی یوونتوس که به صورت قرضی برای جنوا به میدان می رفت، با قراردادی دائمی در جنوا ماندنی شد.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ جنوا بند خرید 8 میلیون یورویی دی وینتر از یوونتوس را فعال کرد. او در 26 بازی فصل جاری سری آ برای تیم جیلاردینو به میدان رفته است و یکی از ارکان خط دفاعی جنوا محسوب می شود. دی وینتر اخیرا اولین بازی خود در تیم ملی بلژیک را نیز تجربه کرد. مبلغ دریافتی یوونتوس از جنوا حداکثر به 10 میلیون یورو خواهد رسید چراکه 2 میلیون یورو نیز به عنوان پاداش در توافق دو باشگاه ذکر شده است. این مدافع بلژیکی در سال 2018 به تیم آکادمی یوونتوس پیوسته بود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد