Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@02:46:09 GMT

هدیه‌ مرموز عروسی که جان داماد جوان را گرفت+عکس

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۸۲۹۹

هدیه‌ مرموز عروسی که جان داماد جوان را گرفت+عکس

ساعت 24-عروس و داماد هندی که پس از پایان جشن ازدواج راهی خانه بخت شده بودند هنگام بازکردن هدایا نمی‌دانستند چه سرنوشت شومی در انتظارشان است.

زوجی که مراسم ازدواج شان را در منطقه «بولندر» برگزار کرده بودند درشب عروسی به همراه هدیه‌های میهمانان به خانه مشترک شان رفتند و با خوشحالی به بازکردن بسته‌ها پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در میان بسته‌ها یکی از هدایای که به زیبایی تزئین شده بود توجه آنها را جلب کرد. آنها هر چه به‌دنبال نام فرستنده پرداختند چیزی پیدا نکردند ولی با این حال با کنجکا وی بسته را بازکردند. اما ناگهان انفجارمهیبی رخ داد و خانه آتش گرفت. با وجود اینکه عروس و داماد با کمک همسایگان از میان شعله‌های آتش نجات یافته و به بیمارستان انتقال یافته بودند اما داماد براثرشدت صدمات جان سپرد و عروس نیز در شرایط وخیمی با مرگ دست وپنجه نرم می‌کند.

«سیشه میشرا» سخنگوی پلیس منطقه گفت:«تحقیقات در این باره آغاز شده وامیدواریم هر چه سریعتر قاتل این تازه داماد را بیابیم. عروس نیز بشدت مجروح شده و متأسفانه در شرایط مناسبی به سر نمی‌برد.»

منبع: ایران آنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت دعوت عروس زاگرس برای میهمانان نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ استان ایلام با اقلیمی چهار فصل، حق انتخاب را به گردشگرانش می‌سپارد.
از ایوان معتدل تا دهلران گرم و تا جنگل‌های زیبای انبوه بلوط و بنه و از حرکت و خروش رودخانه‌های سیمره و کنجانم، کنگیر و میمه، دویرج و چیخواب شکوه خیره‌کننده‌اش را به نمایش گذاشته است. 
شکوه معماری ساسانیان در صلابت پل گاومیشان و طاق شیرین و فرهاد و آتشکده سیاهگل و کوشک قینفر و گنبد جهانگیر و دژماخو، اصالت هنر اسلامی در شهر تاریخی سیمره و سیروان و قلعه‌های والی و فلاحتی و کنجانچم و میرغلام هاشمی و تلاش و اندیشه را در آثار به‌دست‌آمده از تپه‌های پیش‌ازتاریخ علی کش و گلان و گوران و چغاسفید و چغاآهوان می‌توان به نظاره نشست.
دریاچه بی‌نظیر دوقلوی سیاه گاو و درختان کهن‌سال سَول، غار‌های پارینه‌سنگی هلیلان و غار طبیعی زینگان همگی گواه بر دیرینگی این خاک دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارت دعوت عروس زاگرس برای میهمانان نوروزی
  • افشای نقشه زن جوان برای همسرش! 
  • دسیسه شیطانی زن جوان برای همسرش فاش شد!
  • زوج‌های لارستانی راهی خانه بخت شدند
  • انواع هدیه نوروزی با بسته‌بندی‌ خلاقانه و جذاب با ارسال فوری
  • خرابکاری فاجعه‌بار زن جوان حین رانندگی
  • آیین‌های کهن زنجانی‌ها در رمضان
  • تمسخر مرغ سحر توسط داماد حاتمی کیا روی آنتن
  • عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳