Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم مولوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان اعتبار برای اجرای طرح پیاده ‌راه‌ سازی بوعلی، میدان امام خمینی (ره) و اکباتان انجام شده است.
وی با تاکید بر اینکه پیاده راه سازی در مرکز شهر همدان با هدف رضایتمندی عموم مردم با وجود شرایط اقتصادی نامطلوب اجرا شد ادامه داد: مشکل دستفروشان این مناطق نیز با استقرار آنها در مراکز دائمی حل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ساماندهی دستفروشان خواسته عموم شهروندان است اظهار کرد: استقرار دستفروشان در مناطق ایجاد شده منجر به نظم دهی فعالیت آنها شد و از سد معبر و ایجاد مشکل برای شهروندان در مسیر پیاده راه جلوگیری شده است.
مولوی افزود: با بهره برداری از پیاده راه میدان امام و اکباتان، از آرامگاه بوعلی تا تپه تاریخی هگمتانه شاهد پیاده روی شهروندان و گردشگران با سیمای تاریخی ایجاد شده خواهیم بود.
وی اضافه کرد: نصب مبلمان در پیاده راه سازی اکباتان و نیز میدان مرکزی همدان نیز قبل از پایان سال جاری نصب خواهد شد.
وی پیاده ‌راه سازی را از محورهای اصلی در رونق جزیی گردشگری در شهر همدان عنوان کرد و گفت: همزمان با رویداد همدان 2018 به عنوان پایتخت گردشگری آسیا، یکی از محورهای اصلی شورای اسلامی شهر همدان رونق و توسعه صنعت گردشگری است.
وی خاطرنشان کرد: در راستای فعالیت گسترده در میزبانی این رویداد آسیایی نیز کمیته تبلیغات و شهرآرایی به شهرداری همدان واگذار شده و درصدد هستیم تا با برنامه ای پربار و هدفمند نسبت به انجام مطلوب این مسئولیت اقدام کنیم.
مولوی افزود: گردشگری یکی از اولویت های اجرایی در اهداف مدیریت شهری است و در کنار اینکه بسترهای لازم برای رونق صنعت گردشگری همدان با جذب سرمایه گذار را مهیا ساخته ایم بلکه در توسعه اشتغال نیز کمک شایانی خواهیم داشت.
پیاده راه اکباتان و میدان مرکزی همدان تا پایان سال جاری بهره برداری می شود.
در عملیات عمرانی میدان امام (ره) نزدیک به 22 هزار مترمربع سنگ فرش و در پیاده ‌راه اکباتان هم 19 هزار مترمربع سنگ فرش بکار رفته است.
طرح پیاده راه میدان امام خمینی (ره) و خیابان اکباتان شهر همدان با پیش بینی اعتبار یکصد میلیارد ریال هم اکنون در حال تکمیل است.
سال گذشته نیز طرح پیاده راه در خیابان بوعلی دیگر خیابان واقع شده در مرکز شهر همدان در سطح 20 هزار متر مربع سال گذشته اجرا شد.
7520/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر سه شنبه در آیین هشتمین جشنواره طنز پهلو به مناسبت گرامیداشت زنده یاد کیومرث صابری فومنی (گل آقا) در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی فومن اظهار کرد: گیلان استان مفاخرخیز و مستعدپرور است و این مهم را می توان در بخش های مختلف جست و جو کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه نقد سبب اصلاح امور می شود، گفت: نقد منصفانه از دستگاه ها و مسوولان در جامعه بسیار موثر است.

عباسی با انتقاد از برخی نقدهای غیرواقع و غیرمنصفانه از سوی برخی رسانه ها بیان کرد: انعکاس مشکلات و مسائل در قالب ها و چارچوب های خاص منجر به اصلاح می شود.

وی با اشاره به نقش نظارتی اصحاب رسانه و خبرنگاران افزود: خبرنگاران نقش نظارتی در جامعه ایفا می کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه نقدهای منصفانه تلخ و گزنده نیست، گفت: الگوپذیری رسانه ها در نقدپردازی از کیومرث صابری فومنی مورد توجه قرار گیرد.

عباسی با اشاره به اثرگذاری طنز گل آقا در لایه های مختلف بیان کرد: طنز گل آقای استاد صابری فومنی در چارچوب خاص و مرزهای اخلاقی حرکت می کرد.

وی با بیان اینکه نسل جوان امروز تشنه نقدپردازی گل آقایی است، افزود: مکتب گل آقا باید در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تزریق امید در جامعه بیان کرد: ایجاد نشاط اجتماعی در قالب های طنز در اولویت قرار گیرد.

کد خبر 6093425

دیگر خبرها

  • پیاده‌روی خانوادگی دخترانه در بلوار ارم همدان طی دهه کرامت
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان