Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان - ايرنا - رئيس شوراي اسلامي شهر همدان گفت: تاکنون 300 ميليارد ريال اعتبار براي اجراي طرح پياده راه سازي در سطح شهر همدان هزينه شده است.

ابراهيم مولوي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار کرد: اين ميزان اعتبار براي اجراي طرح پياده ‌راه‌ سازي بوعلي، ميدان امام خميني (ره) و اکباتان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با تاکيد بر اينکه پياده راه سازي در مرکز شهر همدان با هدف رضايتمندي عموم مردم با وجود شرايط اقتصادي نامطلوب اجرا شد ادامه داد: مشکل دستفروشان اين مناطق نيز با استقرار آنها در مراکز دائمي حل شده است.
وي با بيان اينکه ساماندهي دستفروشان خواسته عموم شهروندان است اظهار کرد: استقرار دستفروشان در مناطق ايجاد شده منجر به نظم دهي فعاليت آنها شد و از سد معبر و ايجاد مشکل براي شهروندان در مسير پياده راه جلوگيري شده است.
مولوي افزود: با بهره برداري از پياده راه ميدان امام و اکباتان، از آرامگاه بوعلي تا تپه تاريخي هگمتانه شاهد پياده روي شهروندان و گردشگران با سيماي تاريخي ايجاد شده خواهيم بود.
وي اضافه کرد: نصب مبلمان در پياده راه سازي اکباتان و نيز ميدان مرکزي همدان نيز قبل از پايان سال جاري نصب خواهد شد.
وي پياده ‌راه سازي را از محورهاي اصلي در رونق جزيي گردشگري در شهر همدان عنوان کرد و گفت: همزمان با رويداد همدان 2018 به عنوان پايتخت گردشگري آسيا، يکي از محورهاي اصلي شوراي اسلامي شهر همدان رونق و توسعه صنعت گردشگري است.
وي خاطرنشان کرد: در راستاي فعاليت گسترده در ميزباني اين رويداد آسيايي نيز کميته تبليغات و شهرآرايي به شهرداري همدان واگذار شده و درصدد هستيم تا با برنامه اي پربار و هدفمند نسبت به انجام مطلوب اين مسئوليت اقدام کنيم.
مولوي افزود: گردشگري يکي از اولويت هاي اجرايي در اهداف مديريت شهري است و در کنار اينکه بسترهاي لازم براي رونق صنعت گردشگري همدان با جذب سرمايه گذار را مهيا ساخته ايم بلکه در توسعه اشتغال نيز کمک شاياني خواهيم داشت.
پياده راه اکباتان و ميدان مرکزي همدان تا پايان سال جاري بهره برداري مي شود.
در عمليات عمراني ميدان امام (ره) نزديک به 22 هزار مترمربع سنگ فرش و در پياده ‌راه اکباتان هم 19 هزار مترمربع سنگ فرش بکار رفته است.
طرح پياده راه ميدان امام خميني (ره) و خيابان اکباتان شهر همدان با پيش بيني اعتبار يکصد ميليارد ريال هم اکنون در حال تکميل است.
سال گذشته نيز طرح پياده راه در خيابان بوعلي ديگر خيابان واقع شده در مرکز شهر همدان در سطح 20 هزار متر مربع سال گذشته اجرا شد.
7520/2087
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۹ تهران در حاشیه بازدید رئیس شورای اسلامی شهر تهران، پلیس راهور تهران بزرگ و معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از طرح شاخه غربی بزرگراه یادگار امام گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان برای تملک بخشی از معارضین، ۲۲۰ میلیارد تومان برای تملک اراضی ارتش و ۸۰۰ میلیارد تومان برای تملک سوله‌های آموزش و پرورش و در مجموع حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای رفع معارضان اختصاص یافته و رفع معارضان در مرحله نهایی قرار دارد.

محمد رحیم مرتضوی افزود: مردم منطقه ۹ از بار ترافیکی رنج می‌بردند و در مسیر میدان آزادی با ترافیک مواجه بودند و امیدواریم با اقدامات در حال انجام معاونت فنی و عمرانی، گشایش ترافیکی حاصل شود.

شهردار منطقه ۹ افزود: ۴۲ ملک با قیمت ۹۷۰ میلیارد تومان شناسایی و قیمت‌گذاری شده‌اند و ما ۵۴۰ میلیارد تومان اعتبار از سازمان املاک و مستغلات دریافت و درخواست کردیم اولویت‌ها از بین این ۴۲ ساختمان اعلام شود تا بتوان تملک آنها را به نتیجه رساند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ هم در این بازدید گفت: بار ترافیک میدان آزادی، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، میدان فتح و معابر اطراف با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام سبک خواهد شد.

سرهنگ موسوی پور با تاکید بر اهمیت تکمیل شاخه شرقی طرح گفت: در بخش شرقی این طرح و بزرگراه شهید شوشتری سال‌ها کاری انجام نشده و در این دوره اقدامات آن آغاز شده و البته هنوز به بهره برداری نرسیده است. وی افزود: با تکمیل شاخه شرقی این طرح، محله ابوذر، نبرد و افسریه از ترافیک سنگین خارج خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟
  • ۹۰ میلیارد ریال اعتبار مرمت پل تاریخی خاتون کرج تامین شد
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل
  • یک هزار میلیارد ریال برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد هزینه شد