Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل 10 راس گوسفند و یک دستگاه خودروی سورای حامل شش راس گوسفند غیرمجاز که مبادرت به حمل دام زنده از شهرستان زابل به مقصد استان خراسان رضوی می کردند با همکاری پلیس ‌راه و پست قرنطینه دامپزشکی شهرستان متوقف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد راه ‌انجام افزود: محموله‌ های توقیفی بلافاصله در محل دامداری فرد معتمد شبکه دامپزشکی قرنطینه و برای شناسایی پلاک کوبی شد.
وی گفت: پرونده متخلفان به مراجع قضایی تحویل شد.
راه انجام با تأکید بر اینکه عبور و مرور و نقل‌ و انتقال دام زنده و فرآورده‌های خام دامی بدون مجوز دامپزشکی ممنوع است افزود: دامداران و سایر افرادی که قصد خرید و فروش دام زنده را دارند باید پیش از جابه جایی دام ها با خودرو مناسب و دارای کدرهگیری، گواهی حمل بهداشتی- قرنطینه ای دامپزشکی دریافت کنند.
از ابتدای امسال 11 محموله دام غیر مجاز شامل 6 دستگاه اتوبوس ، 4 دستگاه خودروی سورای و یک دستگاه کامیون که مبادرت به حمل 85 رأس دام سبک از شهرستان زابل به مقصد سایر استان ها می کردند توسط  نیروی انتظامی و با همکاری پست قرنطینه دامپزشکی نهبندان متوقف شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری لاین ورودی حاجی آباد به بندرعباس به یک دستگاه کامیون تانکر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران جهت بررسی با همکاری عوامل انتظامی پاسگاه و تیم عملیاتی شهرستان خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه یک متهم راننده کامیون دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی استان ارزش سوخت قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

کد خبر 6094703

دیگر خبرها

  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران