Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@21:51:04 GMT

چهره‌ها در شبکه‌هاي اجتماعي (644)

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۸۹۲۸

چهره‌ها در شبکه‌هاي اجتماعي (644)

خبرگزاري آريا - برترين ها - اميررضا شاهين نيا: سلامي دوباره خدمت همه شما عزيزان و همراهان مجله اينترنتي برترين ها. مثل هميشه با گزيده اي از فعاليت چهره ها در شبکه هاي اجتماعي در روزهاي گذشته در خدمتتان هستيم. از اين که امروز هم ما را انتخاب کرده ايد بسيار سپاسگزاريم.
مهدي مهدوي کيا به دعوت عليرضا جهانبخش به آلکمار هلند رفته بود و يکي از بازي هاي او را هم از نزديک تماشا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه خوب است که مهدي به عنوان الگو و اسطوره نسل هاي بعدي خودش انقدر خوب به عشق ستاره هاي جوان بها ميدهد و همراه آنان است. توجهي که مهدي در اين چند سال به فوتبال پايه ايران داشته است قطعا خيلي خيلي بيشتر از تلاشي است که الف تا ي فدراسيون براي فوتبال پايه کرده اند.

محسن افشاني و همسرش به نجف اشرف رفته اند تا يک قاب متفاوت و سوژه اي مذهبي براي اينستاگرامشان خلق کنند. شکي نيست که زندگي اين دو عزيز صرفا براي خوشگذراني بيشتر در اينستاگرام شکل گرفته است.

محسن جان چاووشي هم که الحمدالله با هيچ چيزي خوب نيست و کلا با همه چيز مشکل دارد.

عکس عالي و متفاوت مهدي پاکدل در جوار پاريس، بسيار متفاوت با همه عکس ها و سلفي هاي تکراري اي که با اين برج زيبا گرفته اند و ميگيرند و خواهند گرفت.

پدر و مادر عزيز عليرضا جهانبخش هم اين روز ها همراه فرزندشان در هلند هستند.

آرش استيلاف شومن و کمدين معروف تلويزيون چين که يک رگ ايراني دارد، چند روزي است که به تهران آمده و در کنار چهره ها و هنرمندان در حال خوش گذراندن است. در اين جا هم به همراه بهاره کيان افشار و ساير دوستان به کنسرت اميد حاجيلي رفته بودند.

هميشه تمام تلاشت را براي موفق شدنت انجام بده تا مثل احمد سعيدي با چند ترانه فکستني، مازراتي سوار شوي.

مينا نوروزي از چهره هاي قديمي تلويزيون از حضور خود در يک سريال جديد خبر داد. وقتي ميبينيم دوباره به قديمي هايي که مدت ها دور از صحنه بودند، بها داده شده بسيار خوشحال ميشويم.

منوچهر زنده دل، گوينده و بازيگر خوب کشورمان در ارتفاعات تهران اين عکس برفي را گرفته است.

نويد جان محمدزاده در مراسم اکران خصوصي فيلم "بدون تاريخ بدون امضا" در پرديس ملت. همان فيلمي که نويد بخاطر بازي بدون نقص خود در آن برنده شير طلايي جشنواره ونيز سال گذشته شد و افتخاري به ويترين افتخارات سينماي ياران اضافه کرد.

من نميدانم چرا نمي‌توانيم ساکت و بي تفاوت باشيم و به همه چيز و هر حرفي واکنش نشان ندهيم. يکي يک حرفي که با حق و نا حق بودنش کاري نداريم، در يک جايي که جايش نبوده، گفته، يکي ديگر گير داده که چرا اولي اين حرف ها را در آن جا زده و در اينجا نزد، بعد طرفداران اولي، دومي را کوبيده اند و کلي عکس آرشيوي و قديمي درآورده اند که شما خودت فلان و بيسار حالا مشکل برات پيش آمده کَسَگَم! سومي هم براي اينکه بگويد من هم بازي، از اولي حمايت و از دومي اعلاام برائت کرده است. خلاصه اينکه انقدر خودمان را درگير نکنيم، دو سه روز زندگي ارزشش را ندارد!

امير دژاکام تحت تاثير موجود تاکسيدرمي شده اي که قيافه اش شبيه قيافه کسي است که ساعت 7 صبح روز جمعه با صداي جاروبرقي مادرش از خواب پريده است.

سلفي عزيزان پيش ار اجراي نمايششان در تماشاخانه ايرانشهر. جواد عزتي، عباس جمشيدي، مه لقا باقري، رويا ميرعلمي و امير کاظمي. نمايش «زنداني خيابان نفر دوم» به کارگرداني مه لقا باقري که اولين تجربه مه لقا در کارگرداني تئاتر است.

اينستاگرام ديگر جاي مناسبي براي ساير خوش تيپ ها و مدل ها نيست. همه بايد دي اکتيو کنند و با صفخات فيک، امير محمد را لايک کنند.

شهرام جان درست نيست که بخاطر يک سلفي مادر جان را گرفتار آرتروز کني.

سارا خادم الشريعه و همسرش اردشير احمدي، در جشن تولد دونفره ي اردشير که 28 سالگي اش را جشن گرفته است.

خاطره بازي سارا بهرامي با عکسي مربوط به 6 سال پيش، به همراه امير جديدي، نويد محمدزاده و ساير دوستان در پشت صحنه يک فيلم کوتاه.

هر لحظه امکان دارد آدم به يک نقطه اي از سطح تحمل و احساس نسبت به يک شخص برسد، که مجبور به استفاده از دکمه بلاک شود. ولي خب سوژه هايش حيف هستند، حداقل کامنت خورش (بخوانيد فحش) خوب است!

سلفي نو ميک آپِ مريم معصومي در جايي که با توجه به نوع پوشش گياهي اش، در جنوب کشور است.

کاش يک نفر بيايد و بگويد که اين چين و چروک ها و حال نزار، مربوط به گريم يک فيلم است. سلامت باشي سوپراستارِ هميشگي سينما.

يعقوب کريمي فوتباليست خوب کشورمان و همسرش که چند قسمت در يک سريال بازي کرد و mission complete.

مريم امير جلالي دست خودش نيست، آنقدر داد و نعره زده و اخم کرده، خنده هايش هم توأم با اخم است.

گريم عالي و خنده دار امير کربلايي زاده در يک نمايش جديد. گويا باب راس را وزير اعظم سريال جومونگ پيوند زده اي.

سارا منجزي کلاه کاسکت موتورسوار را قرض گرفته و موتور را از جک درآورده است تا عکسش طبيعي تر به نظر برسد.

نگين معتضدي و آزيتا ترکاشوند در کنار آتش هيزمي در پشت صحنه سريال جديدشان.

سلفي احمد مهرانفر در اتاق گريم شلوغ و پلوغ کارشان.

اميرحسين رستمي در حال قدم زدن و خوشگذراني در حوالي کولسئوم در ايتاليا.

شيوا ابراهيمي بازيگر کهنه کار سينما و تلويزيون که با "شام آخر" فريدون جيراني چهره شد، اين روز ها در خارج از کشور زندگي ميکند، ولي با همه اين ها باريکه پلي براي بازگشت خود به ايران و فعاليت دوباره در سينما باقي گذاشته است و تحت تاثير شرايط جوي قرار نگرفته است.

اگر اتاق گريم ها از پروژه ها حذف ميشد و يا مثلا عکاسي در آن ها ممنوع ميگشت، تعداد پست هاي بازيگران به يک سوم کاهش پيدا ميکرد.

ايمان صفا چندي پيش به يک چيزي حسودي کرد و در آن لحظه صاحب آن چيز گفت "بترکه چشم حسود" و متاسفانه اين اتفاق افتاد.

يک بار يک بازيگر به شيراز رفت و در پست هايش ننوشت که "خوشا شيراز و وضع بي مثالش" متاسفانه خيلي دوام نياورد و درگذشت.

پرواز هماي تربچه را با دنيا عوض نمي‌کند. اميدواريم نظرش درباره شرايط زيست محيطي که بر اثر هضم نه چندان خوب تربچه اتفاق مي‌افتد هم همين باشد.

بابک صحرايي در کنار مرتضي عقيلي هنرمند قديمي سينما و تئاتر که گويا به وطن بازگشته است. براي همه پيشکسوت هاي عزيزمان آرزوي سلامتي داريم.

ستاره اسکندري، مهدي پاکدل و تينا پاکروان اين روز ها در پاريس هستند تا فيلم "خانه کاغذي" را که در ايران هم به زور اکران شد، در آن جا اکران کنند.

تفريحات زمستاني آناهيتا همتي و رفيقش در قاب سلفي.

استوري بدون شرح رعنا آزادي ور، يکي از معدود هنرمنداني که ميتواند ادعاي نچرال بودن صورتش را داشته باشد که هيچگاه چنين ادعايي نداشته است.

نگار جواهريان در کاشان زيبا.

بهاره افشاري براي نقشي که پس از سال ها در يک فيلم بازي کرده بود، ابراز دلتنگي کرده است.

عکسي از اعضاي انجمن صنفي بازيگران سينما و تلويزيون ايران، انجمني که اولين بار است اسم آن را ميشنويم و از موجوديت اش مطلع ميگرديم! با عضويت ساناز سماواتي، زهره حميدي، جمشيد مشايخي و پسرش، يوسف مراديان و ساير عزيزان.

عکس يادگاري مهران رنجبر در کنار استاد کيهان کلهر پس از کنسرت شب گذشته ايشان در تهران.

فريدون آسرايي از خونگرمي و مهمان نوازي مردم چابهار و همچنين طبيعت بکر و زيباي اين منطقه گفته است. چه خوب ميشد اگر شهر هايي نظير چابهار و خيلي جاهاي ديگر از نظر امکانات و زيرساخت ها در حدي بودند که ميتوانستند جايگزين مسافرت هاي خارجي هموطنان به کشور هاي همسايه در تعطيلات نوروزي شوند. از منظر زيبايي هاي طبيعي که چيزي کم ندارند.

خبر درگذشت سري ديوي ستاره زيبا رو و محبوب سينماي هند از اخبار ناراحت کننده روز گذشته بود، مخصوصاً براي ايرانياني که با فيلم ها و رقص ها و آواز هاي او در فيلم هاي وي اچ اس کرايه اي دهه شصت و هفتاد خاطره دارند. محمد نادري يکي از همين افراد است که اين نامه خواندني و طنزگونه را براي عشق قديمي اش سري ديوي نوشته است. روحش شاد.

زهره فکور صبور در اين عکس دقيقا در حال گذشتن از آن چه که با او کرده اند، است تا مطلبمان به شعر زنده ياد استاد شهريار ختم شود. ممنون از همراهي تان، تا فردا، يا حق.

مثل هميشه منتظر نکات پيشنهادي و انتقاداتتان هستيم. چه از طريق گذاشتن نظرات زير همين مطلب چه از طريق ايميل info@bartarinha.ir. براي ارتباط با نويسنده مطالب هم مي‌توانيد با حساب کاربري amirrezashahinnia در اينستاگرام ارتباط برقرار کنيد.
با سپاس از همراهي تان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر با استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی

ایتنا - درباره اثرات مخرب استفاده از شبکه‌های اجتماعی تحقیقات گسترده‌ای انجام شده است. مطالعات جدید نشان می‌دهد، حتی یک هفته استفاده نکردن از این شبکه‌ها، اعتماد‌ به‌ نفس و نگرش زنان جوان را نسبت به بدن خود بهبود خواهد بخشید.
بر اساس گزارش مجله ScienceDirect، پژوهشگران در جریان مطالعه‌ای تحقیقاتی در یکی از دانشگاه‌های کانادا مشاهده کرده‌اند که فشار روانی بر زنان جوانی که به صورت مداوم در حال مقایسه اندام خود هستند، بسیار بالاست.

گروهی از دختران جوان که در این مطالعه تحقیقاتی شرکت کرده‌اند، از تاثیر مخرب شبکه‌های اجتماعی در زندگی‌شان گفته‌اند، از جمله اینکه استفاده از شبکه‌های اجتماعی توانایی آنان در ایجاد روابط را کاهش داده، خواب آنان را مختل کرده و همچنین سبب شده که حتی به خودکشی بیاندیشند.

در این مطالعه ۶۶ دانشجوی رشته روانشناسی دانشگاه یورک تورنتو به دو گروه تقسیم شدند. دسترسی گروه اول به مدت یک هفته به فیس‌بوک، تیک‌تاک، اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی قطع شد و گروه دیگر طبق روال معمول به این شبکه‌ها دسترسی داشتند.

پیش از آغاز مطالعه نیز با شرکت‌کنندگان هر دو گروه مصاحبه و سوالاتی مانند میزان تمرکز، اعتماد به نفس و نگرش نسبت به بدنشان پرسیده شد. مثلا اینکه چقدر از اندام خود راضی هستند؟ آیا دوست دارند مانند مدل‌های مجلات به نظر برسند؟ چقدر در روز بدن خودشان را با اینفولئنسرهای شبکه‌های اجتماعی مقایسه می‌کنند؟ نسبت به بدن خود شرم دارند؟

به گفته جنیفر میلز، استاد روانشناسی که این پژوهش را هدایت می‌کرد، پاسخ‌ها شوکه کننده بود و از اثرات مخرب بزرگی خبر می‌داد که اغلب در تحقیقات روانشناسی نادیده گرفته می‌شوند.

 

حتی پس از اصلاحات آماری که تنوع طبیعی در نحوه تفکر افراد در مورد بدن خود را در نظر گرفته بود، بین دو گروه مطالعه تفاوت آشکاری وجود داشت. بدین ترتیب که اعتماد به نفس و نگرش نسبت به بدن خود در گروهی که در یک هفته از شبکه‌های اجتماعی استفاده نکرده بودند، به میزان قابل توجهی بهتر بود.

میلز که بیش از دو دهه است در مورد نقش هدفمند رسانه‌ها بر زنان و به خصوص تاثیر آن بر اختلالات زنان تحقیق کرده است، می‌گوید: «این موضوعات پیش از فراگیر شدن اینترنت تا امروز که استفاده از شبکه‌های اجتماعی به طور چشمگیری اجتناب‌ناپذیر شده، وجود داشته است. البته در آن زمان، فقط می‌توانستید تعداد محدودی از دقایق یا ساعات خود را صرف خواندن مجلات مد و زیبایی کنید و این مجلات دست کم فقط یک بار در هفته منتشر می‌شدند اما حالا هر لحظه در معرض خواندن و دیدن مطالب از این دست هستید.»

این استاد روانشناسی همچنین معتقد است، پرهیز استفاده از شبکه‌های اجتماعی به تنهایی منجر به تغییر در ارزش‌های روانشناختی در بین زنان جوان نخواهد شد.

عدم استفاده از چنین شبکه‌هایی افراد را به ملاقات بیشتر حضوری با دوستان، خواب با کیفیت و بودن در هوای تازه و ورزش نیز سوق می‌دهد؛ فعالیت‌هایی که به اثبات برای سلامت جسم و روان نقش بسیار مهم و سودمندی ایفا می‌کنند.

هدف نهایی از این مطالعه این است که آگاهی مردم نسبت به خطرات ناشی از استفاده کنترل‌نشده از شبکه‌های اجتماعی افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • کادوی روز معلم معلمان مناطق عشایری سوژه شبکه‌های اجتماعی شد/ عکس
  • اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر با استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی
  • دشمن دشمن شما، واقعا دوست شما است؟
  • این پهپاد نظامی سوژه شبکه های اجتماعی شد |‌ عکس
  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • (عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • از «نیکا» تا «یسنا»
  • ممنوعیت تیک‌تاک به «شکاف اینترنت» سرعت می‌بخشد