Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@03:45:16 GMT

ایمو فیلتر شده است؟

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۹۲۲۱

در حالی که اخباری مبنی بر فیلتر شدن ایمو به گوش می‌رسد، مشخص شده این نرم‌افزار از خروجی یکی از فروشگاه‌های آنلاین بومی حذف شده و در فروشگاه‌های خارجی مسدود نیست. ناطقان: نرم‌افزار ایمو (imo) یک پیام‌رسان با قابلیت تماس صوتی و تصویری است. این نرم‌افزار در واقع مانند وایبر، واتس‌آپ، تلگرام و سایر پیام‌رسان‌ها قابلیت‌های متعددی دارد که در کنار قابلیت ارسال پیام متنی، می‌توان به تماس صوتی و تصویری آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این، ایمو نسبت به تلگرام که در ایران بیشترین کاربر فعال را از حیث مصرف دارد، کاربران کمتری دارد.
اخیرا اخباری شنیده شد مبنی بر اینکه تماس صوتی ایمو فیلتر و همچنین این اپلیکیشن به دستور مقامات قضایی از برخی مارکت‌های ایرانی حذف شده است. با پیگیری این خبر از یک فروشگاه اینترنتی معروف در ایران، حذف ایمو از روی آن تایید شد.
به نظر می‌رسد در حال حاضر نرم‌افزار ایمو از فروشگاه‌های داخلی حذف شده و تنها در فروشگاه‌های خارجی مانند گوگل‌پلی و اپ‌استور وجود دارد و قابلیت دانلود و به‌روزرسانی آن تنها از طریق این فروشگاه‌ها ممکن است.
منبع: ایسنا برچسب ها: نرم‌افزار ایمو ، تلگرام ، فروشگاه‌های داخلی

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید نرم‌افزار خلاصه‌ساز ویدیو توسط دانش بنیان‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مصطفی میرحسنی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: این نرم‌افزار با خلاصه‌سازی هوشمندانه ویدیو‌های ضبط شده، نه تنها در زمان و هزینه‌ها، صرفه‌جویی قابل توجهی می‌کند، بلکه دقت و صحت بررسی را نیز به طور چشمگیری افزایش می‌دهد. با توجه به مزایای منحصر به فرد این نرم‌افزار، ظرفیت صادرات آن به سایر کشور‌ها نیز وجود دارد.   وی در خصوص اهمیت خلاصه‌سازی ویدیو‌ها گفت: مسئله‌ای که اغلب در سازمان‌ها و ادارات با آن مواجه هستیم، این است که هنگام وقوع سرقت، کارکنان مجبور به بررسی دقیق ویدیو‌های ضبط شده توسط دوربین‌های نظارتی هستند. این کار که معمولاً ساعت‌ها یا حتی روز‌ها طول می‌کشد، بسیار خسته‌کننده و مستعد خطا است.   میرحسنی افزود: نرم‌افزار دانش‌بنیان ما با استفاده از هوش مصنوعی، می‌تواند تصاویر ویدیو در محدوده‌ای که توسط کاربر مشخص می‌شود را به طور دقیق بررسی کند. در عرض چند ثانیه، تمام اتفاقات مهم آن بازه زمانی شناسایی شده و از ادامه ویدیو صرف‌نظر می‌شود. در نهایت، ما یک ویدیوی خلاصه از محدوده مشخص شده توسط کاربر ارائه می‌دهیم که شامل تمام اتفاقات رخ داده در آن محدوده می‌شود.   این نرم‌افزار می‌تواند مدت زمان بررسی ویدیو را به طور قابل توجهی از یک شبانه‌روز به نیم ساعت کاهش دهد و کار را برای اپراتور‌ها بسیار ساده‌تر کند.   وی گفت: بزرگ‌ترین دستاورد این مجموعه دانش بنیان ، ساختار (الگوریتم)  اختصاصی این نرم‌افزار است. این الگوریتم با وجود انجام پردازش‌های پیچیده هوش مصنوعی، به سخت‌افزار قدرتمندی نیاز ندارد و به راحتی بر روی یک رایانه معمولی نیز قابل اجرا است.   علاوه بر این، قیمت نرم‌افزار ما در مقایسه با نمونه‌های مشابه در بازار بسیار پایین‌تر است.    

دیگر خبرها

  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • ایکس در پاکستان فیلتر شد
  • «ایکس» در این کشور فیلتر شد
  • افشاگری دوروف مالک تلگرام درباره تلاش دولت آمریکا برای جاسوسی از کاربران (فیلم)
  • شبکه اجتماعی « ایکس » در پاکستان فیلتر شد
  • نرم‌افزار حسابداری بازرگانی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • چگونه نرم افزار باشگاه مشتریان برای کسب و کار راه اندازی کنیم؟
  • تولید نرم‌افزار خلاصه‌ساز ویدیو توسط دانش بنیان‌ها