Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ "مهدی غلام زاده " فرمانده انتظامی شهرستان جوین گفت: شنبه شب گذشته در پی تماس چند شهروند با مرکز ۱۱۰ مبنی بر تخریب شیشه و آینه خودروهایشان، توسط افراد ناشناس سریعاً تیمی از ماموران کلانتری مرکز به همراه پلیس‌های تخصصی وارد عمل شدند.


وی افزود: ماموران این فرماندهی با گشت زنی هدفمند در سطح شهر به ۳ پسر نوجوان که با یک دستگاه موتورسیکلت در یکی خیابان‌ها خلوت پرسه می‌زدند را مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان جوین گفت: راکب موتورسیکلت با مشاهده تیم گشت متواری که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز یکی از سرنشینان که از موتورسیکلت پیاده شده را در حال فرار دستگیر کردند.
سرهنگ غلام زاده  افزود: متهم ۱۹ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با مستندات کشف شده و ادله پلیسی به تخریب شبانه شیشه و آینه ۱۵ دستگاه خودرو با همدستی ۳ نفر از دوستانش اعتراف کرد.
وی خاطر نشان کرد: ماموران این فرماندهی با هماهنگی مقام قضائی همدستان متهم را که همگی ۱۶ ساله بودند را طی عملیات‌های مجاز دستگیر و با تشکیل پرونده راهی دادسرا کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان جوین با اشاره به رضایتمندی شهروندان از این اقدام خاطر نشان کرد: پلیس شهرستان جوین با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش خواهد کرد و اجازه نخواهد داد فرد یا افرادی خاصی با اقدامات مجرمانه خود نظم عمومی و آسایش مردم را بر هم زنند و به طور قاطع و جدی با برهم زنندگان نظم عمومی برخورد می‌کند.   انتهای پیام//ف.ج   برخوردپلیس با عاملان  تخریب خودرو‌ها در شهرستان جوین 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۹۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: با هدف اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر ماهان، ماموران انتظامی این بخش از اقدام چند نفر به قدرت نمایی و ضرب و شتم چند شهروند مطلع و دستگیری آنان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود:بدین منظور ماموران، مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند و موفق شدند در چند عملیات ضربتی، ۱۴ متهم دارای سابقه کیفری را دستگیر و از آنان تعدادی قمه و سلاح سرد و همچنین ۲ دستگاه موتورسنگین قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: اجرای طرح‌های مستمر ارتقای امنیت اجتماعی در این منطقه گردشگری و دیگر مناطق حوزه استحفاظی شهر کرمان در دستور کار قرار دارد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول