Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@16:57:20 GMT

مدفون شدن آثار هواپیمای آسمان زیر برف +عکس

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۹۴۳۹

مدفون شدن آثار هواپیمای آسمان زیر برف +عکس

ایمانی کاپیتان بالگردی که صبح امروز موفق به پرواز بر فراز ارتفاعات محل سقوط هواپیمای ای. تی. آر ۷۲ در ارتفاع ۴ هزار و ۵۰ متری شده است گفت: دنا یک دست سفید پوش است و امروز لاشه هواپیما پیدا نبود.

باشگاه خبرنگاران جوان: : کاپیتان بالگرد اعزامی به منطقه سقوط هواپیما ای. تی. آر ۷۲ گفت:آثار هواپیما زیر برف ارتفاعات دنا مدفون شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمانی کاپیتان بالگردی که صبح امروز موفق به پرواز بر فراز ارتفاعات محل سقوط هواپیمای ای. تی. آر ۷۲ در ارتفاع ۴ هزار و ۵۰ متری شده است گفت: دنا یک دست سفید پوش است و امروز لاشه هواپیما پیدا نبود.

وی افزود:نگران جان کوهنوردان اعزامی به ارتفاعات دنا هستیم و در چند دره نزدیک محل سانحه بهمن شدید دیدم.   لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Iuw

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ محمدباقرخلفی گفت: اولین حادثه ساعت ۸:۵۵ جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲؛ مبنی بر سقوط یک پارگلایدر در ارتفاعات سیبان دره ساوجبلاغ رخ داد که امدادگران پس از انجام اقدامات اولیه او را به محل امن انتقال دادند.

او افزود:  حادثه‌ دیگری در  ساعت ۸:۵۷ در ارتفاعات بیجی کوه شهرستان کرج رخ داد که بر اثر آن یک طبیعت‌گرد ۷۰ ساله با فشارخون بالا در ارتفاعات با کمک امدادگران به محل امن انتقال یافت.

 خلفی بیان کرد: در ساعت ۱۰:۰۳ امداد گران به راننده حادثه دیده بر اثر سقوط یک دستگاه وانت به دره‌های طالقان کمک کردند و او را به نیروهای اورژانس تحویل دادند.

وی افزود:  ساعت ۱۲:۰۰ سقوط نوجوان ۱۶ ساله‌ای در کوه‌های عظیمیه کرج محدوده بام کرج اعلام شد که وی نیز تحویل عوامل اورژانس شد.

 خلفی گفت: همچنین ساعت ۱۵:۱۰ سقوط فردی ۵۴ ساله در اطراف سد طالقان گزارش شد که برای ادامه روند درمان تحویل عوامل اورژانس شد.

وی افزود: آخرین حادثه ساعت ۱۹:۰۰ در پی گرفتار شدن ۲ طبیعتگرد در محدوده کوه‌های روستای اغشت قله (مرد نوروز) گزارش شد که با راهنمایی تلفنی امدادگران پایگاه فخرایران این افراد، مسیر خود را شناسایی و به محل امن هدایت شدند.

دیگر خبرها

  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ