Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت عمران پردیس با اشاره به تعطیل شدن سایت مسکن مهر کوزو ترکیه در فاز ۱۱ اعلام کرد:‌تکمیل پروژه‌های مسکن مهر این فاز در صدر دغدغه‌های ذهنی شرکت ترکیه‌ای قرار دارد. ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ اقتصادی راه و مسکن نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت عمران پردیس در پاسخ به انتشار مطلب «سایت مسکن مهر کوزو ترکیه در پردیس تعطیل شد» اعلام کرد:

«پروژه کوزو در فاز 11 پردیس با تعهد ساخت 33335 واحد توسط این شرکت ترکیه‌ای، مشتمل بر 565 برج 15 طبقه در منطقه صعب‌العبور دره آرا پردیس با پیشرفت فیزیکی ساختمانی حدود 90 درصد در دست اجرا می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات در تعهد کوزو شامل آماده‌سازی، محوطه‌سازی، زیرساخت (آب و فاضلاب و برق)، روبنایی (مسجد، مدرسه،کلانتری و تجاری) بوده و شرکت سازنده تاکنون بیش از 4500 واحد را در محله ایرانشهر و آرمان‌شهر و 1475 واحد در محدوده فاز 4 جنوبی با رویکرد محله‌ محور، به متقاضیان محترم تحویل داده است.

سابقه این شرکت نشان می‌دهد که در صورت مساعد شدن آب و هوا (که الحمدالله نزولات جوی در اسفند ماه بسیار خوب و مناسب است) از شروع سال جدید، با تمام توان اقدام به تکمیل و تحویل واحدها خواهد کرد به نحوی که حداکثر تا پایان شهریور ماه سال آتی کل پروژه را تحویل خواهد نمود. آقای گوکچن کوزو، رییس محترم هیات مدیره کوزو، با حضور در محل پروژه بسیار امیدوار به تکمیل پروژه بوده و دغدغه متقاضیان محترم، در صدر مسائل و دغذغه‌ها ذهنی ایشان نیز است.»

انتهای پیام/

R1012188/P1012122/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مسکن مهر پردیس اخبار "مسکن مهر" شرکت عمران پردیس وزارت راه

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است

به نقل از  استانداری قم، سیدمحمد آقامیری عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مونوریل قم اظهار کرد: بعد از برگزاری جلسات متعدد با مدیران کشوری و استان مقرر شد مرحله نخست مونوریل قم تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: این پروژه در این مرحله که حدود ۴/۷ کیلومتر است بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته و دولت سیزدهم عزم جدی خود را بر این گذاشته تا در نزدیک‌ترین زمان ممکن مونوریل را در اختیار استان بگذارد.

استاندار قم تصریح کرد: در طول چند ماه حضور بنده در مدیریت استان موضوع مونوریل با توجه به اهتمامی که آیت الله رییسی به آن داشتند جزو اولویت‌ها قرار گرفته و جلسات مختلفی با حضور کارشناسان، شورای اسلامی شهر و شهرداری در این راستا برگزار شد.

آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مسوولین مربوطه در استان امروز به همدلی و نظر مشترکی درخصوص تکمیل مونوریل رسیده‌اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط 2 مترو تهران
  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز
  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود
  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع