Web Analytics Made Easy - Statcounter

عمل توموربزرگ غده پاروتید(بناگوشی) که حدود 5 ساعت به طول انجامید برای اولین بار در بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین با موفقیت به انجام رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین ، فرامرز یعقوبی، رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین با بیان اینکه بیمار جوانی 25 ساله و از یک سال قبل مبتلا به توموربزرگ غده پاروتید گردیده است گفت:تومور با گسترش وسیع و عمقی تا استخوان های قاعده جمجمه پیشرفت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرامرز یعقوبی این عمل را جز اعمال بسیار مشکل و وقت گیر عنوان کرد که تنها در مراکز بزرگ و محدود دانشگاهی قابل انجام بوده است.
وی افزود:در بیمارستان امام خمینی (ره )اسفراین این عمل توسط متخصص گوش وحلق و بینی دکتر سید احسان امیری زاد و با همراهی دکتر سعیدرضا نامی فلوشیپ فوق تخصصی بیهوشی قلب انجام گرفت.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ۴۰۰۰ نفر در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از تمام شهرهای استان کردستان به تهران اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سعید شعبانی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه قرارگاه راهیان نور کردستان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته سه هزار نفر از استان کردستان برای سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به تهران اعزام شدند و این سفر با حضور همه زائران به خوبی برگزار شد.

وی افزود: امسال سهمیه استان کردستان چهار هزار نفر است که از تمامی شهرهای استان در این ایام اعزام خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: ستاد ارتحال امام خمینی (ره) از امروز در استان تشکیل شده و وظایف همه دستگاه‌ها تعیین شده است.

شعبانی ادامه داد: هفت کمیته در زیرمجموعه ستاد ارتحال امام خمینی (ره) تشکیل شده و ادارات و نهادها باید جلسات و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

بازدید ۵۲ هزار زائر از یادمان‌های دفاع مقدس در کردستان

وی اضافه کرد: در بخش راهیان نور هر سال ما میزبان ۲۲ استان کشور هستیم که سال گذشته به مدت سه روز میزبان ۵۲ نفر زائر از سراسر کشور بودیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: ۲۴ هزار و ۱۵۰ نفر نیز از استان کردستان از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند که ۱۹ هزار نفر آن از یادمان‌های داخل استان و ۵۱۵۰ نفر نیز از مناطق عملیاتی ایلام و خوزستان بازدید کردند.

شعبانی گفت: در مورد اعزام زائران سالگرد ارتحال امام و هم راهیان نور باید دستگاه‌ها همراهی لازم را داشته و اتوبوس‌هایی را که نیاز است، تقبل کنند.

کد خبر 751040

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری