Web Analytics Made Easy - Statcounter

سال ۹۶ با تمام فراز و نشیب ها تلخی ها و شیرینی ها، کاستی ها و پیشرفت ها در حال پایان است و زمان آن رسیده است که در این روزهای پایانی مسئولان مختلف شهرستانی به فراخور مسئولیت خود گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت خود را به مردم ارائه دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کانی پرس، سال ۹۶ با تمام فراز و نشیب ها تلخی ها و شیرینی ها، کاستی ها و پیشرفت ها در حال پایان است و زمان آن رسیده است که در این روزهای پایانی مسئولان مختلف شهرستانی به فراخور مسئولیت خود گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت خود را به مردم ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان بوکانی در این روزهای پایانی سال ۹۶ لازم است جدای از ارائه گزارش عملکرد خود به کالبد شکافی و آسیب‌شناسی عدم پیشرفت های لازمه توسعه در بوکان بپردازند زیرا برنامه ریزی صحیح توسعه هر شهر در گرو تشخیص موضوعات، هدف ها، مشکلات و تنگناهای موجود است و می تواند ساده ترین راه نیز برای رسیدن به هدف باشد.
بدون شک توسعه شهر بوکان در بخش های گوناوگون در سال ۹۶ امار ها و نمودار های متغیری را پشت سر گذاشته و لازم است در این فرصت باقی مانده تا پایان سال در جلسات ویژه ای به این مهم پرداخته شود.
بی گمان هدف های برنامه ریزی برای توسعه شهر بوکان در سال های اینده می تواند به این جلسات بستگی داشته باشد جلساتی که در ان و با حضور صاحب نظران در حوزه های مختلف، رسانه ها و مردم جدای از ارائه گزارش اقدامات انجام شده توسط مدیران می توان به اسیب شناسی وضعیت موجود توسعه شهرستان نیز در سال جاری پرداخت.
شهر بوکان به دلیل توسعه ناموزون و بیش از اندازه در سالهای اخیر و با توجه به موقعیت خاص منطقه ای در سه حوزه اقتصاد، محیط و جامعه برای برون رفت از وضعیت کنونی نیاز به اسیب شناسی دارد که هریک از این بخش‌ها، ابزار و زمینه اجرایی خاص خود را می‌طلبد که لازم است مدیران ارشد شهرستان با امار های جامعی که از این حوزه ها در اختیار دارند بتوانند برای سال ۹۷ راه تغییر وضعیت موجود را شناسایی و به دستگاه های اجرایی ارائه کنند.
در پایان باید گفت توسعه فرآیندی است هدفمند که شاکله آن بر اساس همت و توان و دانایی و برنامه ریزی صحیح و کالبد شکافی درست مشکلات و کمبود ها توسط همه آحاد و افراد جامعه و مدیران شهرستانی، استانی و کشوری برای یک منطقه به دست می اید که با نگاهی به عدم توسعه بوکان در گذشته به واقعیات مهمی دست خواهیم یافت که می تواند تاثیر مستقیمی بر اینده بوکان داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است

دریافت 45 MB

بابک مومنی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرصت ها و ظرفیت های موجود در بخش کشاورزی استان اظهار کرد: محصولات اقتصادی و راهبردی زیادی در استان تولید می شود و از این رو ظرفیت های بالایی در توسعه صادرات و تولید محصولات دارای مزیت های صادراتی داریم.

وی با بیان اینکه تاکنون انتظارات در زمینه صادرات برآورده نشده است، گفت: مهمترین فرصت های موجود در استان نگاه ویژه به توسعه اقتصاد دریاپایه است و نیازمند ایجاد پایانه صادراتی مناسب در زمینه محصولات آبزیان درایم.

کد خبر 6093829

دیگر خبرها

  • فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • مدل دانشگاه آزاد برای رسیدن به توانایی گروهی، شبکه سرای نوآوری است
  • آسیب شناسی معماری تنظیم‌گری رسانه در ایران
  • پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است
  • می گوید: جسد موجود در تابوت‌ها سالم بودند اما...+ عکس | ماجرای ویدئوی جنجالی تابوت‌های باستانی خوزستان چیست؟
  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد