Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان اقدامات دستگاه قضایی استان در خصوص سانحه سقوط هواپیمای پرواز تهران-یاسوج را تشریح کرد. احمد خسروی وفا در گفت: وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با تشریح اقدامات دستگاه قضایی استان در خصوص سانحه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج گفت: پس از اعلام خبر سقوط هواپیمای ای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تی. آر شرکت هواپیمایی آسمان تیم قضایی دادگستری سمیرم متشکل از رییس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، بازپرس دادسرا و رییس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری سمیرم به محل حادثه عزیمت نمودند.

وی افزود: پس از حضور معاون نظارت و بازرسی رییس کل دادگستری استان و بازپرس ویژه، با تشکیل پرونده تحقیقات قضایی آغاز شد.

خسروی وفا ادامه داد: با شناسایی محل سقوط هواپیما اقدامات اولیه توسط بازپرس رسیدگی کننده به همراه گروه بررسی صحنه جرم از طریق بازدید هوایی و عکسبرداری و فیلمبرداری از محل انجام شد و دستورات لازم در خصوص دسترسی به محل سانحه با رعایت مقررات قانونی و با تأکید بر رعایت آیین نامه بررسی صحنه جرم و انتقال اجساد به سرگروه‌های تیم‌های اعزامی صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان خاطرنشان کرد: با انتقال تعدادی از بقایای اجساد و اموال به جا مانده به پایین، اقدامات قضایی در خصوص معاینه اولیه بقایای اجساد توسط پزشکی قانونی و گروه مستندساز بررسی صحنه جرم انجام و حسب توافق صورت گرفته میان دستگاه قضایی استان اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد، اجساد برای تشخیص هویت به پزشکی قانونی یاسوج انتقال یافت.

خسروی وفا در پایان یادآور شد: به دلیل وضعیت جوی حاکم بر منطقه در حال حاضر هر گونه عملیات برای جستجو و انتقال اجساد متوقف شده و به محض بهبود این وضعیت و آغاز اقدامات امدادی تیم رسیدگی کننده قضایی مجدداً در محل حضور خواهد یافت.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب

ابوالفضل فرحبخش رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: معتقد هستیم در زمانی که اتاق فکر دشمن به صورت برنامه ریزی بلند مدت و چند جانبه طی چند سال در پی القای فرهنگ منحط غرب و ایجاد استحاله در بین مردم ایران و به ویژه نسل جوان بر آمده اند، بیش از هر چیز نیازمند اقدامات فرهنگی و آگاه سازی شهروندان و رفع شبهات و تحکیم باور‌های اسلامی، ایرانی هستیم.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که به شکلی هماهنگ در خط رسانه‌ای معاندین دنبال می‌شود، ایجاد محدودیت به واسطه حجاب برای بانوان و نیز عدم رعایت حقوق بانوان در ایران است که در این راستا همواره دستگاه قضایی متحل بیشترین هجمه‌های دشمن است، اما با وجود وکلای زن توانمند و مهمتر از آن حضور قاضی زن که ضمن حفظ حجاب اسلامی در جایگاه والای قضاوت نشسته، می‌تواند نشانی از ارزش عملی نظام و اسلام برای بانوان و ناروا بودن هجمه‌های بسیار نسبت به دستگاه قضایی باشد که این موضوع بایستی برای جامعه و به ویژه نسل نوجوان و جوان تبیین شود.

رئیس دادگستری زرند تصریح کرد: در راستای اعلام حمایت عملی دادگستری از طرح عفاف و حجاب، یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده حضور قضات در مدارس است و این مهم با وجود قاضی زن در دادگستری شهرستان به شکل متفاوت در دستور کار قرار گرفته و تلاش می‌شود با برنامه ریزی دقیق تنها قاضی زن شهرستان در مدارس دخترانه حضور یابد و ضمن تشریح مسائل حقوقی و تبیین طرح عفاف و حجاب، به سوالات حقوقی و نیز شبهات دانش آموزان در زمینه آسیب‌های اجتماعی پاسخ داده شود.

رئیس حوزه قضایی زرند در پایان با تقدیر از آموزش و پرورش شهرستان جهت همراهی در اجرای طرح زنگ حقوق در مدارس گفت: شاید بتوان گفت که مهمترین قشر جامعه را دانش آموزان تشکیل می‌دهند و در صورت توجه همزمان به تعلیم و تربیت آن‌ها می‌توان با کاهش تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی در میان نوجوانان، به آینده و تحقق جامعه‌ای مناسب زیست و با حداقل جرائم امیدوار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • رییس عدلیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • رییس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران