Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@20:59:13 GMT

علت ‏تعویق رجیستری سامسونگ ؟

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۹۸۳۷

در حالی که تقریبا تمامی برندهای گوشی همراه مطابق با وعده مسوولان تا پایان سال 96 مشمول رجیستری شدند، به گفته وزیر ارتباطات، اعمال رجیستری برای سامسونگ به‌دلیل سهم بالای بازار این برند و جلوگیری از تاثیرات منفی بر مصرف‌کننده نهایی، به سال 97 موکول شد. ناطقان: در حالی که پیش از این عنوان شده بود تمامی برندهای گوشی‌های همراه تا پایان سال جاری مشمول رجیستری می‌شوند، حسین فلاح جوشقانی -رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی- روز گذشته در اطلاعیه‌ای اجرای طرح رجیستری را برای گوشی‌های مدل نوکیا، سونی، تکنو و هوآوی تا ۱۴ اسفند ماه سال جاری لازم‌الاجرا اعلام کرده و اجرای این طرح برای برند سامسونگ را به سال آینده موکول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با آغاز اولین فاز اجرایی رجیستری، در مرحله اول ابتدا گوشی‌های شرکت اپل و در مرحله بعدی گوشی‌های گوگل، بلک‌بری و موتورولا به عنوان برندهای مشمول طرح معرفی شدند و سپس کمیته رجیستری ۱۴ بهمن ماه، «ال‌جی» را به عنوان برند بعدی اعلام کرد. از طرفی در حالی که مسوولان عنوان کردند تمامی برندها تا پایان سال مشمول رجیستری می‌شوند و انتظار می‌رفت این اتفاق برای برند سامسونگ هم بیفتد، رجیستری برای این برند پرمصرف به سال آینده موکول شد.
در این راستا، محمدجواد آذری جهرمی امروز در صفحه توییتر خود درباره علت تاخیر در رجیستری گوشی‌های سامسونگ، اظهار کرد: بر اساس گزارش دبیر کمیته طرح ثبت تلفن همراه، به‌دلیل سهم ۵۰ درصدی سامسونگ در بازار و لزوم تثبیت شرایط در روزهای پایانی سال و جلوگیری از تاثیرات منفی بر مصرف‌کننده نهایی، اعمال طرح برای این نشان تجاری به بعد از تعطیلات نوروزی موکول شد. سه نشان تجاری تا پایان سال مشمول طرح خواهند شد.
منبع: ایسنا برچسب ها: تعویق رجیستری ، رجیستری سامسونگ ، وزیر ارتباطات

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد

در حالی که گفته شده بود حسن یزدانی از اول اردیبهشت تمرین کشتی را آغاز خواهد کرد، بازگشت او به تشک نیز مثل حضورش در اردوی تیم ملی به تعویق افتاد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اگر کامران قاسم‌پور همچنان قصد داشته باشد کارش در چرخه انتخابی تیم ملی را در وزن 86 کیلوگرم دنبال کند، به نظر می‌رسد او همراه با حسن یزدانی که بعد از جراحی کتف هنوز روی تشک برنگشته و احتمالا هادی وفایی‌پور به تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان اعزام خواهند شد.

این پیکارها 17 تا 20 خرداد در بوداپست برگزار می‌شود و دومین و آخرین مسابقه رنکینگ‌دارِ سال المپیک است که با دو کیلوگرم ارفاق وزنی برگزار می‌شود.

گره انتخاب ملی‌پوش 86 کیلوگرم احتمالا در همین مسابقه باز خواهد شد، پیش از این رحمان عموزاد در 65 کیلو، یونس امامی در 74 کیلو، امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم به عنوان ملی‌پوش المپیکی انتخاب شده‌اند و تکلیف ملی‌پوش 57 کیلوگرم منوط به کسب سهمیه المپیک آخر است که دهه سوم اردیبهشت ماه در استانبول به انجام خواهد رسید و اگر علیرضا سرلک در ترکیه سهمیه المپیک را بگیرد، طبق روالی که درمورد سایر نفرات اعزامی به گزینشی‌ها وجود داشت، خودش به المپیک خواهد رفت و اگر هم سهمیه نگیرد که دیگر پرونده این وزن برای المپیک بسته خواهد شد.

چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر

بنابراین حالا همه چیز منوط به بازگشت حسن یزدانی روی تشک است و اینطور که پیداست باوجودی که عنوان شده بود از اول اردیبهشت تمرین کشتی را آغاز خواهد کرد، این اتفاق حالا به پانزدهم اردیبهشت منوط شده است و با این حساب او تنها یک ماه فرصت برای انجام تمرین کشتی پیش از اعزام به بوداپست خواهد داشت.

چیزی که تا امروز قطعی به نظر می‌رسد، باتوجه به جراحی کتف یزدانی و وضعیت نامشخص او در بازگشت به تشک، این کشتی‌گیر بدون شرکت در مسابقه، راهی المپیک نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد