Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، غلامرضا یوسفی نژاد گفت: امسال در حوزه فرهنگ و مبحث پایتختی کتاب، شهر شیراز، صدرا و اوز جزو بیست شهر مرحله نیمه نهایی  بودند که پس از بررسی های صورت گرفته؛ شهر صدرا به عنوان پنج شهر برگزیده و نامزد پایتخت کتاب ایران؛ انتخاب و در جمع پنج شهر فینالیست قرار گرفته است. وی افزود: روستای امامزاده بزم از شهرستان بوانات و روستای فیشوَر از شهرستان اوز در استان فارس نیز در چهارمین جشنواره روستاهای دوستدار کتاب ایران برگزیده شده اند و این درحالیست که سال گذشته هم فهلیان از شهرستان نور آباد و خواجه جمالی از شهرستان نی ریز برگزیده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ادامه داد: هرسال ١٠ روستا به عنوان روستای دوستدار کتاب ایران انتخاب می شوند که با احتساب برگزیدگان امسال استان فارس به علاوه روستای لایزنگان از داراب، در مجموع چهار دوره گذشته؛ فارس ٥ روستای دوستدار کتاب دارد. این مقام مسئول بیان داشت: روستای فهلیان نیز امسال به عنوان برگزیده برگزیدگان انتخاب شده است به این معنی که از میان ١٠ روستای برگزیده سال گذشته، روستایی که فعالیت های ترویجی خود در حوزه کتابخوانی را استمرار دهد، به این عنوان دست می یابد. یوسفی در پایان گفت: آیین تقدیر از روستاهای دوستدار کتاب و پایتخت کتاب ایران سه شنبه ٨ اسفند ماه جاری در تالار وحدت تهران با حضور معاون اول رییس جمهور؛ وزرای کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان مجلس و مقامات فرهنگی کشور ایران برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از روستای چوبی شفت پس از آتش سوزی + ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی نقدی فرماندار شفت در استان گیلان با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان اظهار کرد: این آتش‌سوزی از ساعت ۱۲ شب گذشته آغاز شد.

در اینباره بیشتر بخوانید:

آتش‌سوزی مهیب در شهرک چوبی گیلان | ۴۰ واحد چندطبقه در آتش سوخت + ویدئو

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ واحد تجاری و مسکونی طعمه حریق شده است، افزود: با توجه به بافت و معماری امامزاده ابراهیم(ع)، هر واحد ۳ تا ۴ طبقه است و عمدتا از جنس چوب است.

کد خبر 848918 منبع: فارس برچسب‌ها استان گیلان خبر مهم آتش‌ نشانی روستا حوادث ایران

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • پوشش اینترنت در ۳ روستای گردشگرپذیر سرولایت افزایش یافت
  • تصاویری از روستای چوبی شفت پس از آتش سوزی + ویدئو
  • انتخاب دو روستای اردبیل به عنوان روستای «دوستدار کتاب» در کشور
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • جشن و تقدیر از معلم ها توسط دانش آموزان روستای الیف در روز معلم + فیلم و تصاویر
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی