Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@00:02:53 GMT

ابتکار ناجا برای پلیس های دنیا

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۱۰۱۴۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از نحوه برگزاری مسابقات سراسری مهارت های پلیسی کارکنان ناجا در مرکز آموزش علمی تخصصی درجه داری شهید" بهشتی" اصفهان گفت: مسابقات "مهارت های پلیسی" برای نخستین بار بار در دنیا به ابتکار ناجا در ایران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار "امیرحسین یاوری، افزایش آمادگی جسمی و روحی کارکنان و نشان دادن اقتدار و توانمندی بالای ناجا به عنوان پلیس مقتدر را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات بیان کرد و افزود: با این اقدامات میزان صدمات و آسیب های کارکنان در مواجهه با تهدیدات و حوادث مختلف کاهش یافته و موفقیت در انجام ماموریت ها افزایش می یابد.

وی مرکز آموزش شهید بهشتی اصفهان را یکی از بهترین و مجهزترین مراکز آموزش نیروی انتظامی در کشور دانست و گفت:باید شرایطی را فراهم شودکه همه کارکنان قبل از ورود به مسابقات ورزشی در مرکز خود تمرینات لازم را با استفاده از امکانات و تجهیزات مناسب انجام داده و مهارت هایشان را افزایش دهند.

سردار یاوری با اشاره به اینکه تاکنون مسئولان پلیس چندین کشور دنیا آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کرده اند افزود: تلاش می کنیم با اجرای مسابقات و تمرینات سطح توانمندی و آمادگی نیروهای خود را برای رقابت با نیروهای پلیس این کشورها بالا برده و یک کار حرفه ای از پلیس جمهوری اسلامی ایران ارائه کنیم.

معاون تربیت و آموزش ناجا گفت: بخش های ورزشی این مسابقات برای اولین بار در دنیا به ابتکار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی طراحی شده و می تواند به عنوان یک برند برای این نیرو ثبت شود.

رقابت های بین المللی پلیس های دنیا آبان 97 در مرکز آموزش علمی تخصصی درجه داری شهید" بهشتی" اصفهان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی

مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام کرد: رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی یکی از برنامه‌های جدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در راستای خدمت رسانی به مردم و تحقق اصل حقوق عامه در سند تحول قضایی است.

به گزارش ایسنا، طی سال های گذشته مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با ارتباط گیری مستقیم با مردم در قالب طرح «وکلا در مساجد» و رسیدگی به مشکلات حقوقی آنها با حضور در مرکز ملاقات مردمی قوه قضائیه؛ با پرونده‌هایی در سطح کشوری و کثیرالشاکی مواجه شد که بعضاً بیش از چند هزار نفر و چندین وزارتخانه و نهاد و سازمان رسمی در آن درگیر بوده‌اند.

درهمین راستا بنابر دستور حسن عبدلیان پور ریاست مرکز، جلسات تخصصی با حضور وکلا و کارشناسان زبده و نخبه مرکز برای رسیدگی به این پرونده‌های کثیرالشاکی برگزار و روند حقوقی و آرای صادره در این پرونده‌ها مورد بازخوانی و راهکارهای قانونی و راهنمایی‌های حقوقی به نمایندگان شکات ارائه می گردد.

دریکی از این پرونده‌های کثیرالشاکی با توجه به پیچیدگی‌های حقوقی و صدور آرای متعدد، که مربوط به اعضای «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی» با بیش از ۷ هزار نفر عضو است، تاکنون چند نشست تخصصی برگزار و در هر نوبت وکلای تخصصی و کارشناسان مربوطه اوراق پرونده را بررسی و راهکارهای لازم را برای پیشبرد مسیر حقوقی و رضایت مردم در راستای قانون را در دستور کار قرار دادند.

بر اساس گزارش مرکز وکلای قوه قضاییه، رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی یکی از برنامه‌های جدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در راستای خدمت رسانی به مردم و تحقق اصل حقوق عامه در سند تحول قضایی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار گواهینامه ندارند
  • استمرار طرح صدور گواهینامه یک روزه موتورسیکلت
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس