Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دادستان عمومی و انقلاب یاسوج گفت: گروه‌های کوهنورد و مردمی از عزیمت و صعود به ارتفاعات محل سقوط هواپیمای مسافربری اجتناب کنند تا گرفتار شرایط سخت منطقه و زمینه ساز حادثه تلخ دیگری نشوند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، مهرداد کرمی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به انتشار اخباری درباره گرفتار شدن برخی کوهنوردان در ارتفاعات منطقه دنا با تاکید بر اینکه این مسئله مربوط به قبل از بارندگی‌های دو روز اخیر بوده و البته در نهایت با زحمت فراوان نیرو‌های امدادگر ختم به خیر شده است، گفت: ورود به منطقه نزدیک به سقوط Fall هواپیمای مسافربری از سوی افرادی غیر از نیرو‌های متولی جستجو و امداد، نیازمند اخذ مجوز از هلال احمر و ارتش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر با توجه به اوضاع جوی منطقه، حضور خودجوش افراد غیر مسئول و ناوارد در منطقه توصیه نمی‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج گفت: گروه‌های کوهنورد و مردمی از عزیمت و صعود به ارتفاعات محل سقوط هواپیمای مسافربری اجتناب کنند تا گرفتار شرایط سخت منطقه و زمینه ساز حادثه Incident تلخ دیگری نشوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

قائدی در دادگاه : دختری که داخل ماشینم بود را نمی شناسم! / لیلی از کجا آمد؟ +فیلم و عکس حمله مسلحانه به وحید خزایی در استانبول ترکیه / آقای هزینه از او چه می خواست؟!+فیلم و عکس سورپرایز شدن معلم مدرسه باغچه‌بان از سوی دانش آموزان ناشنوا+فیلم دو مسوول شیطان صفت فدراسیون شنا استعفا دادند / آریانا از آزار گفته بود! عروس شیطان صفت پدرشوهرش را بیشتر از شوهرش دوست داشت! ازدواج مسلحانه عروس و داماد! سرگذشت شگفت‌انگیز دختر 70 ساله مرد کارخانه دار تهرانی سه زنه / پدرم مانع ازدواج شد! + عکس حمله به دختر و پسر پولدار تهرانی برای خوش‌گذرانی با یک دختر در ولنتاین! نوعروس خائن داماد را زنده زنده به آتش کشید فیلم لحظه قتل یک مرد در برابر چشمان زنش در داراب ماجرای ازدواج میترا حجار با خواننده معروف از کجا شکل گرفت؟ / آیا رابطه ای بین این دو وجود دارد؟ +عکس

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی از جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت و تلاشی ۶ ساعته برای یافتن پیکر این فرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از جان باختن یک نفر در ارتفاعات شهرستان پلدشت خبر داد و اظهار کرد: تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به یک مورد فوتی در ارتفاعات شیخ حمزه‌لو پلدشت نتیجه داد.

وی افزود: ساعت ۱۳:۰۸ دقیقه روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه، درخواست فوریت‌های پزشکی جهت دسترسی به فوتی در ارتفاعات شیخ حمزه‌لو پلدشت به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام موضوع نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان پلدشت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: پس از ۶ ساعت صعود در ارتفاعات و جست‌وجو، نجاتگران به این فرد فوت شده دسترسی پیداکردند و بعد از انتقال به پایین دست، فوتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

وی تصریح کرد: فرد فوتی جوان ۲۰ ساله‌ای بود که برای جمع‌آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود و بر اثر افتادن از صخره جانباخته بود.

کد خبر 749198

دیگر خبرها

  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • یک جنگنده اف - ۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • یک جنگنده اف-۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است