Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@06:36:19 GMT

اولین مگامال اردبیل کلنگ‌زنی شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۱۰۴۲۲

اولین مگامال اردبیل کلنگ‌زنی شد

به همت بنیاد شمالغرب خاتم و سرمایه‌گذاری این بنیاد اولین مگامال استان اردبیل کلنگ‌زنی شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که در محل اجرای پروژه در اردبیل برگزار شد مدیر عامل بنیاد شمالغرب خاتم اظهار کرد: ما در حالی در روزهای پایانی سال کلنگ‌زنی این پروژه را انجام می‌دهیم که امیدواریم این پروژه در 36 ماه عملیات اجرایی به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جاوید نریمانی خاطرنشان کرد: این بنیاد پیش از این پروژه آبدرمانی کوهستان را با 50 درصد پیشرفت در فاز اول اجرایی و عملیاتی کرده و نسبت به احداث مجتمع تجاری ایرانیان اقدام کرده است.
وی به پروژه مگامال در فضای 22.5 هکتار اشاره کرد و گفت: ما در شهر اردبیل به یک مجموعه کامل تجاری، هایپرمارکت، شهربازی سرپوشیده و هتل با پارکینگ مناسب نیاز داشتیم تا خانواده‌ها بتوانند ساعاتی را در این مجموعه به مانند لوناپارک تبریز سپری کنند.
مدیر عامل بنیاد شمالغرب خاتم افزود: قرار است در 2.5 هکتار مجتمع تجاری با 300 باب مغازه، 600 مترمربع هایپرمارکت به همراه شهربازی سرپوشیده و هتل در مدت 36 ماه اجرایی و عملیاتی کنیم.
نریمانی بیان کرد: بعد از اجرای این پروژه زمینه اشتغال 500 نفر فراهم خواهد آمد که ما بدون تعطیلی این پروژه را از امروز و به دنبال کلنگ‌زنی اجرایی و عملیاتی می‌کنیم و کار اجرایی این پروژه در فازهای مختلف به سرعت انجام خواهد شد.
وی 700 باب پارکینگ این پروژه را به همراه راه‌اندازی مجموعه‌های خدماتی و رفاهی در قالب این پروژه یادآور شد و اضافه کرد: 73 درصد هزینه‌های این پروژه را اعضای بنیاد تامین خواهند کرد به طوری که برآورد هزینه احداث این پروژه که قرار بود از سال 91 شروع شود 300 میلیارد تومان است که با رفع معارض فضای اجرای این پروژه به خوبی فراهم آمده است.
مدیر عامل بنیاد شمالغرب خاتم ادامه داد: در 6 هزار مترمربع فروشگاهی را احداث خواهیم کرد تا هموطنانمان تمام مایحتاج خود را از موادغذایی تا البسه با برند معتبر داخلی تهیه کنند که ما با تولیدکنندگان کشورمان شرط کردیم تا با تولید محصولات متناسب با ذائقه مردم و استانداردها امکان عرضه آن فراهم آید.
نریمانی بیان کرد: ما به دنبال ایجاد یک برند داخلی به جای تمایل مردم به برندهای خارجی هستیم تا هر شهروند به دلخواه خود بتواند نیاز خود را در همه زمینه‌ها تامین کرده و اردبیل نیز که به قطب گردشگری معروف است فضا برای گردشگران و مسافران در بهره‌گیری از این شرایط به شکل مطلوب فراهم آید.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت پنج باب مدرسه در شهر اردبیل آغاز شد

سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در این آیین که به طور همزمان در محوطه دبیرستان دخترانه سید یونس اردبیلی برگزار شد، گفت: احداث این واحد‌های آموزشی در راستای تامین نیاز فوری و برای جبران کسری سرانه آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان آغاز شده است.

او افزود: انتظار داریم که وزارت آموزش و پرورش برای کاهش مشکلات سرانه فضای آموزشی در شهر اردبیل رقم مناسبی از محل اعتبارات ملی اختصاص دهد و مسئولان استان نیز تلاش دارند تا از ظرفیت قانون بودجه در قالب اجرای طرح مولدسازی در کنار اقدام خیرین مدرسه‌ساز استفاده کنند.

میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، از ابتدای سال ۱۴۰۳ به صورت هفتگی یا ماهانه مدارس تکمیل شده افتتاح و یا عملیات اجرایی مدارس جدید برای جبران کسری فضای آموزشی آغاز خواهد شد.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل نیز در این آیین گفت: این پنج باب مدرسه با زیربنای ۲ هزار و ۴۱۰ متر مربع در سه طبقه و با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

بهزاد محمدی خلفلو افزود: در سال جدید از محل اعتبارات تخریب و بازسازی سازمان نوسازی مدارس کشور عملیات احداث پنج باب مدرسه دیگر آغاز خواهد شد.

او بیان کرد: علاوه بر این، عملیات اجرایی ۲ باب مدرسه ۶ کلاسه دیگر نیز در شهرک نیروی انتظامی و الهیه اردبیل نیز بعد از عید شروع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • استان اردبیل رتبه اول مشارکت در شمال و شمالغرب کشور را کسب کرد
  • استان اردبیل رتبه اول مشارکت در شمال و شمالغرب کشور
  • رودخانه بالیخلو قطب گردشگری اردبیل می‌شود
  • عملیات ساخت پنج باب مدرسه در شهر اردبیل آغاز شد
  • پروژه راه آهن لرستان دوباره تعطیل شد؛مردم منتظر وعده های «منظور»
  • اولین جزئیات از تونل اول راه کربلا در مسیر ایلام به مهران | ببینید
  • امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • امکان حضور ایرانیان خارج از کشور در جایزه موقوفه البرز فراهم شده است 
  • ساخت خوابگاه برای ۱۰۰۰ دختر دانشجو توسط بنیاد ۱۵ خرداد
  • ساخت خوابگاه برای ۱۰۰۰ دختر دانشجو در غرب کشور