Web Analytics Made Easy - Statcounter

سبزوار- ایرنا- مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه سبزوار گفت: امسال 12 میلیارد ریال تسهیلات در حوزه صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی از طریق بسیج سازندگی به متقاضیان در سطح این شهرستان پرداخت شده است.

سرهنگ پاسدار ابراهیم برزویی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: هدف طرحهای اقتصاد مقاومتی اشتغالزایی، کارآفرینی و محرومیت زدایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از محل این تسهیلات برای 80 نفر از بسیجییان نیازمند، شغل ایجاد شد.
وی ادامه داد: تسهیلات به طرحهای اقتصاد مقاومتی در عرصه های ساخت استخر پرورش ماهی، پرورش بلدرچین و شترمرغ، کشت گلخانه ای، تولید گیاهان دارویی، دامپروری، خدمات، حمل و نقل و صنایع تبدیلی پرداخت شد.
او گفت: همچنین امسال با اعزام 16 گروه از بسیجیان جهادگر به مناطق محروم سبزوار 25 طرح محرومیت زدایی شامل تکمیل طرحهای عمرانی نیمه تمام، ساخت خانه برای نیازمندان و ارائه خدمات فرهنگی اجرا شد.
مسئول سازندگی سپاه ناحیه مقاومت سبزوار افزود: از ابتدای امسال تاکنون 9 گروه پزشکی نیز به مناطق محروم اعزام شدند و در این چارچوب 2 هزار بیمار به صورت رایگان ویزیت و 6 میلیون ریال دارو به صورت رایگان به نیازمندان ارائه شد.
وی همچنین به کمکها برای هموطنان زلزله زده غرب کشور اشاره و بیان کرد: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه سبزوار هشت کانکس و 2 کامیون ملزومات اولیه زندگی را به مناطق زلزله زده در کرمانشاه ارسال کرد.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی **انتشار: حسین کریم زاده
8145/1858

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • آغاز آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم