Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی با بیان اینکه بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته با وجود رگباری اما خسارت قابل توجهی نداشت گفت: تعدادی آغل گوسفندان، راه‌ها و آب افتادگی ۶ رشته قنات از جمله خسارت‌های بارندگی اخیر در سطح استان بود. ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ استانها خراسان جنوبی نظرات

سید عبدالحسن میرجلیلی در گفت‌وگو با تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: بارش‌های 24 ساعت گذشته به لحاظ استمرار بارندگی‌ها در چند سال اخیر بی سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی و عملیاتی استان خراسان جنوبی همچنان در حال آماده باش هستند افزود: بارندگی‌های 24 ساعت گذشته با وجود اینکه مستمر و رگباری بود اما خسارت قابل توجهی نداشت. 

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استاتداری خراسان جنوبی گفت: آب گرفتگی چند منزل مسکونی، تعدادی آغل گوسفند و مرغداری که خسارت زیادی به دام و طیور نرسید اما خسارت ناچیزی به راه‌ها، ایل راه عشایری و شانه خاکی در شهرستان‌های فردوس، سرایان، طبس و نهبندان وارد شده است.

میرجلیلی افزود: آب افتادگی 6 رشته قنات از دیگر خسارت‌ها بود اما همچنان نیروهای امداد و عملیاتی استان در حال آماده‌باش هستند. 

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: با توجه به وجود رطوبت در منطقه، انتظار بارش‌های خفیف پراکنده در استان برای امروز و فردا پیش‌بینی می‌شود. 

خندان‌رو با بیان اینکه از امروز موج بارشی جدید وارد استان می‌شود و تا پایان هفته استان خراسان جنوبی بارانی خواهد بود، افزود: بیشترین بارندگی در 24 ساعت گذشته در استان خراسان جنوبی را آرین‌شهر با 41 میلیمتر داشته است. 

انتهای پیام/م

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختاران سربیشه با ۷۳ میلیمتر رکورددار بارندگی‌های شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرپرست اداره کل هواشناسی استان گفت: از پنجشنبه تا صبح امروز همچنین در مناطق حصاردار، بیشه و فریز شهرستان خوسف ۵۵ میلیمتر، در علی آباد زارعین ۴۲ میلی‌متر، در سربیشه ۳۹ میلیمتر، قاین و خوسف ۲۵ میلیمتر، زهان ۲۴ میلیمتر، بیرجند ۲۳ میلیمتر، دهسلم ۷ میلی‌متر، بشرویه ۵ میلی‌متر، حاجی آباد زیرکوه ۱۸ میلی‌متر، سرایان ۱۷ میلی‌متر، نهبندان ۱۶ میلیمتر، فردوس ۱۵ میلی‌متر، طبس ۱۱ میلی‌متر، اسدیه ۲۲ میلیمتر و درح سربیشه ۲۰ میلی‌متر باران باریده است.


نخعی افزود: برای امروز نیز ناپایداری‌های جوی و بارندگی‌ها در استان به ویژه در نواحی شمالی ادامه دارد و وقوع رعد و برق و رگبار نیز پیش‌بینی می‌شود که در شهرستان زیرکوه علاوه بر جاری شدن رواناب احتمال سیلابی شدن مسیر‌ها نیز وجود دارد.


وی گفت: فردا شرایط جوی در استان به نسبت پایدار است، دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری افزایش ابر در استان محتمل است و همچنین به لحاظ دمایی تا دوشنبه و سه‌شنبه افزایش ۵ تا ۱۰ درجه دما را در استان داریم.

دیگر خبرها

  • ورود تیم‌های ارزیاب به مناطق سیل زده خراسان جنوبی از امروز
  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • خسارت سیل به حدود ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی
  • خسارت بارش اخیر به ۹۰ درصد راه های عشایری گچساران
  • مختاران سربیشه با ۷۳ میلیمتر رکورددار بارندگی‌های شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب