Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان گفت: در صورت بهبود شرایط روز جمعه یک تیم حرفه‌ای از هیئت کوهنوردی استان اصفهان به محل سقوط هواپیمای تهران یاسوج اعزام می‌شوند. ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ استانها اصفهان نظرات

مهدی نصر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به توقف عملیات جستجوی اجساد مسافران هواپیمای سقوط کرده در ارتفاعات دنا اظهار داشت: شرایط جوی بدی در سی‌سخت سمیرم، حاکم بود و به توجه به پدیده بهمن‌زدگی، به هیچ وجه ادامه عملیات جستجو امکان نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کوهنوردان زیادی از استان‌های هم‌جوار هم اقدام به فعالیت کردند و متأسفانه شرایط جوی، امکان فعالیت را از آنان گرفت.
رئیس هیأت کوهنوردی استان اصفهان با بیان اینکه استاندار اصفهان نیز دستور توقف عملیات جستجو در منطقه را داده بود، گفت: به خاطر وضعیت نامناسب منطقه و بهمن‌زدگی، نمی‌توانستیم شاهد اتفاق دیگری باشیم و جان دیگران را به خطر بیندازیم.

نصر خاطرنشان کرد: در صورت بهبود شرایط، روز جمعه، یک تیم حرفه‌ای از هیأت کوهنوردی استان به محل سقوط هواپیمای تهران یاسوج اعزام خواهد شد.

رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان ادامه داد: چند روز گذشته نیز، تیمی آماده اعزام بود که با توجه به اطلاعات عوامل سمیرم و گزارش هواشناسی به تعویق افتاد.

وی تصریح کرد: تیمی که قرار است روز جمعه به دنا اعزام شود، به سرپرستی نوید مرادیان، مدیر کارگروه امداد و نجات هیئت کوهنوردی استان اصفهان است.

نصر گفت: این تیم متشکل از 20 نفر از کوهنوردان متخصص و مجرب و مربیان کوهنوردی است که در صورت خوب بودن وضعیت هوا، در نحوه پیشبرد مأموریت بسیار تأثیرگذار هستند.

انتهای پیام/ح

R41346/P1357/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان، با بیان این که این حادثه امشب نهم اردیبهشت ماه از طریق هماهنگی عوامل اورژانس با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات صاحب الزمان (عج) به اعلام شد، گفت: بلافاصله گروه امداد کوهستان سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

ابراهیم بابایی افزود: نیرو‌های اورژانس در دامنه کوه منتظر بودند به محض انتقال مصدوم به پایین مراحل درمانی و انتقال مصدوم را آغاز کنند. 


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در مورد حادثه گفت: تیم تخصصی امداد و نجات از ارتفاع سازمان آتش نشانی در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه دیده که دچار جراحات شدیدی شده بود رسیدند و پس از تثبیت فرد حادثه دیده را به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل و تحویل عوامل اورژانس کردند. 

بابایی تصریح کرد: هنگام به کوه تجهیزات و کفش مناسب به همراه داشته باشند و با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه اقدام به پیمایش و حرکت کنند و با برنامه ریزی دقیق در زمانبندی قبل از تاریک شدن هوا به پایین برگشته و از هر گونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد پرهیز کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • از پروژه هواپیمای ۷۲ نفره چه خبر؟
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است