Web Analytics Made Easy - Statcounter

متن پیام مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان بدین شرح است:

ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده های داغدیده مسافران عزیر پرواز تهران-یاسوج و طلب آمرزش و آرامش برای عزیران جان باخته در این سانحه تلح و ناگوار،لازم می دانم از سوی هیات مدیره،مدیران و کارکنان شرکت هواپیمایی آسمان از مقام معظم رهبری،ریاست محترم جمهوری،ریاست محترم مجلس شورای اسلامی،ریاست محترم قوه قضاییه،هیات محترم دولت،نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و کمیسیون عمران،وزرای محترم تعاون،کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی و نیز مسئولین کشوری و لشگری که با پیگیری ها و پیام های خود موجب تسکین آلام خانواده های داغدیده گردیده اند و نیز از تمامی دستگاهها و کسانی که متعهدانه در تلاش برای جستجو و کشف محل هواپیمای سانجه دیده ATR72 در ارتفاعات دنا،خالصانه یاری رسان خانواده های مصیبت دیده شده اند از جمله امدادگران جمعیت هلال احمر،ارتش جمهوری اسلامی ایران،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،نیروهای انتظامی،دستگاه محترم قضایی،ستادهای بحران وزارت کشور و استان های اصهان،کهکیلویه و بویر احمد،فارس و چهارمحال بختیاری،سازمان هواپیمایی کشوری،شرکت فرودگاه ها،صدا و سیما،رسانه هی جمعی مکتوب و مجازی،شرکت صنایع هواپیماسازی هما،تیم های داوطلب کوهنوری،پزشکی قانونی و به ویژه از تلاش های ثمربخش مردم دلیر منطقه و سازمان امداد و نجات نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با برنامه ریزی هوشمندانه موفق به یافتن محل دقیق سقوط هواپیما گردیدند،صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین علایی رییس هیات مدیره و مدیرعامل 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۰۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه ریاست الماسخاله در هیات فوتبال گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ مجمع انتخابات رئیس هیات فوتبال گیلان با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در سالن اجتماعات ملل منطقه آزاد انزلی برگزار شد که در نهایت قربانعلی الماسخاله با کسب ۳۷ رأی از ۳۸ رأی مأخوذه در سمتش ابقا شد تا وارد چهارمین دوره متوالی خود در این عرصه شود. 
دیگر نامزد‌های احراز این پست محمد حق شناس، فاضل بازیار، سیدمهدی خدمت بین دانا، اسماعیل رجب زاده پیش از آغاز رای گیری انصراف دادند و نقی هدایتی هم در اعتراض به فرآیند روند برگزاری مجمع، جلسه را ترک کرد.
همچنین در این مجمع میر شهاب مومنی با ۳۵ رای نائب رئیس آقایان، مریم آزمون با ۳۶ رای نائب رئیس بانوان و محمد خوشنود با ۲۳ رای نماینده هیات شهرستان‌ها و عضو هیات رئیسه هیات فوتبال گیلان شدند.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • اخبار قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول 1403
  • پیام تقدیر و تشکر وزیر امور خارجه از فرماندهان و مجریان عملیات وعده صادق
  • پیام قدردانی امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه از نیروهای مسلح و سپاه
  • ضربه شرکت های هواپیمایی بین المللی به رژیم صهیونیستی
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت
  • ادامه ریاست الماسخاله در هیات فوتبال گیلان
  • خشم مدیرعامل ملوان؛ در بازی پرسپولیس به داوری باختیم!
  • جزییات بیشتر از سانحه رانندگی خانواده کین؛ وقتی پرستار بچه‌ها در نقش یک ناجی ظاهر می‌شود!
  • اجتناب شرکت‌های هواپیمایی از آسمان ایران / کانتاس استرالیا هم تغییر مسیر داد