Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن زمانی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: استقلال قطعاً بازنده دربی نیست و ان‌ شاالله بتوانیم با نتیجه خوبی برنده شویم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن زمانی در جلسه هم‌اندیشی رسانه و دربی ۸۶ گفت:

جلسه بسیار عالی بود، فکر می‌کنم یکی از بهترین جلسات قبل از دیدارهای دربی همین امروز برگزار شد، این جلسه می تواند همدلی و صفا و صمیمیت را بیشتر کند با این جلسه ما روز پنجشنبه بازی خوبی از هر دو تیم خواهیم دید، فکر می‌کنم با توجه به اینکه این بازی یکی از مسابقاتی است که برای استقلال بسیار مهم است نتیجه طوری رقم خواهد خورد که هواداران استقلال را شاد به منزل می‌فرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه چه پیش‌بینی از نتیجه دربی دارد تصریح کرد:

قطعاً ما در دربی بازنده نیستیم و به خواست خدا برنده دربی در این بازی پیش رو هستیم.

حسن زمانی عضو هیأت مدیره استقلال در رابطه با اینکه آیا این جلسات برای به تساوی رساندن بازی برگزار می‌شود، اظهار داشت:

۵۰ جلسه هم برگزار کنیم ما بازی خودمان را انجام می‌دهیم، تیم ما روحیه‌ای پیدا کرده که به هیچ حریفی رحم نمی‌کند. اگر تعداد گل‌هایمان در دربی بالا نرود قطعاً با نتیجه خوبی این دربی را می‌بریم.

زمانی در پاسخ به این سوال که قرار بود بازیکنانی مثل مهدی رحمتی، امید ابراهیمی و … در این جلسه حاضر شوند، گفت:

به دلیل اینکه این جلسه برای هماهنگی مدیران ۲ باشگاه بود نیازی به حضور بازیکنان نبود. بازیکنان همه سر تمرین هستند و اگر بازیکن می‌آمد ممکن بود این شائبه بوجود بیاید که شاید قرار است بازی را به سمت دیگری سوق بدهند.

حسن زمانی در مورد اینکه آیا قرارداد شفر تمدید خواهد شد، خاطرنشان کرد:

قطعاً تمدید می‌شود و در مورد خرید بازیکن منتظر نظر شفر هستیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۰۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت قیمت‌گذاری 30 میلیاردی آقایی‌‎پور در استقلال خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نمایش جالب توجه جواد آقایی‌پور در تیم قعرنشین استقلال خوزستان در نیم فصل اول، این مهاجم گیلانی با پیشنهادات جالب توجهی مواجه شد. پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور به عنوان بالانشینان و مدعیان لیگ از جمله مشتریان این مهاجم محسوب می‌شدند. اتفاقی که البته با مانع سنگینی از سوی مدیران استقلال خوزستان مواجه شد:‌ "درخواست 30 میلیاردی برای صدور رضایت‌نامه!"

اعلام این مبلغ هر چند در ابتدا با واکنش‌های منفی زیادی همراه شد، اما در نهایت اکنون مدیران این باشگاه بابت این تصمیم خود احساس رضایت خوبی دارند. اتفاقی که باعث شد تا آقایی‌پور با رد پیشنهاداتش در این تیم کار را دنبال کند و اکنون نیز به عنوان مهره‌ای تاثیرگذار در مسیر کسب نتیجه و رسیدن به سهمیه بقا لقب گیرد.

آقایی‌پور در نیم فصل دوم سه گل دیگر برای استقلال خوزستان به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز به نام خود کرده است که می‌توان از آن به عنوان هفت امتیاز برای سیروس پورموسوی و تیمش قلمداد کرد. شرایطی که باعث شده تا این تیم با امیدواری بیشتری در هفته‌های پایانی به دنبال کسب نتیجه و فرار از منطقه خطر سقوط باشد.

امیدعلی نجفی، مدیرعامل استقلال خوزستان که با عملکرد موفق در پنجره زمستانی و جذب نفرات تاثیرگذار، اعتماد ویژه‌ای را در بین هواداران این تیم به خود جلب کرده، اکنون می‌تواند بیش از گذشته نسبت به تصمیم خود برای عدم فروش جواد آقایی‌پور و مانع 30 میلیاردی در این مسیر، اعتنا کند. تصمیمی که سهم بزرگی در کسب نتایج نیم فصل دوم آبی‌ها داشته است. مدیرعامل استقلال خوزستان البته با جذب نفراتی مثل محمد آبشک، آسو رستم، پیمان رنجبری، داستانبک تورسونوف، عثمان اندونگ، ساویو روبرتو و... نیز یکی از بهترین نقل و انتقالات پنجره زمستانی را با هزینه‌ای معقول به نام این باشگاه کرده است و باید دید اکنون آبی‌ها که تلاش زیادی دارند جایگاه خود برای فصل بعد را نیز در لیگ برتر تثبیت کنند، چه شرایطی را دنبال خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • تمجید از ناجیان استقلال و پرسپولیس در رسانه ازبکی
  • علت قیمت‌گذاری 30 میلیاردی آقایی‌‎پور در استقلال خوزستان
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • رویکرد دوگانه رسانه‌های بیگانه
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری