Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ افشین پیروانی در پایان تمرین امروز دوشنبه پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی در جمع خبرنگاران گفت: خدا رو شکر شرایط تیم برای بازی با استقلال مثبت است. همانطور که شاهد بودید بازیکنان با انگیزه و توانایی های بالای خودشان تمرین کردند. همه اعضای تیم از حساسیت این بازی آگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیروانی افزود: در دربی موقعیت های اندکی به دست می آید که بازیکنان باید نهایت استفاده را از آن ببرند. فکر می کنم یکی از بهترین بازی های دنیا همین بازی دربی است که در تهران برگزار می شود. هر تیمی برای رسیدن به موفقیت تلاش می کند. ما هم در صدر جدول حضور داریم و به تبع می خواهیم حفظ این جایگاه را با پیروزی در این بازی حساس جشن بگیریم.

وی در ادامه راجع به ممانعت سازمان لیگ از برگزاری جشن قهرمانی لیگ در بازی با استقلال تهران اظهار داشت: این موضوع را ما هم شنیدیم، حالا که این اتفاق افتاده است، از سازمان لیگ درخواست می کنم تا فارغ از هر نتیجه ای اجازه دهد جشن قهرمانی را هفته آخر که در استادیوم آزادی بازی داریم، برگزار کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا بهتر نبود اینفانتینو رئیس فیفا جام قهرمانی را در دربی به پرسپولیس می داد؟ به شوخی گفت: اینفانتینو پرسپولیسی است!

وی سپس ادامه داد:  خیلی خوب می شد اگر پرسپولیس جام را از دست کسی مثل اینفانتینو می گرفت ولی در ایران هم آدم بزرگ کم نداریم. اگر اینفانتینو به ایران بیاید و ببیند با ۱۹ اختلاف امتیاز در صدر جدول است، لذت می برد.

پیروانی در خصوص شایعاتی که درباره تعیین نتیجه دربی پیش از برگزاری آن مطرح می شود، افزود: من ۱۹ بار با پیراهن پرسپولیس مقابل استقلال قرار گرفتم. هیچ وقت نشد به ما بگویند وارد زمین شوید و مساوی کنید این موضوعی است که در رسانه های مجازی مطرح می شود و هیچ گاه واقعیت نداشته است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آمادگی استقلال تهران در بازی های اخیر خود اظهار داشت: استقلال مربی خارجی و بازیکن خارجی دارد و این قدر هزینه کرد تا بتواند شرایط خود را تغییر دهد. عجیب نیست این تیم حالا شرایطش بهتر شده است و خودش را به بالای جدول می رساند. این همه هزینه کرده اند تا پیشرفت کنند اگر غیر از این بود، جای تعجب داشت. با این حال ما پرسپولیس هستیم و با اختلاف بالا در صدر جدول حضور داریم. حالا هم می خواهیم در بازی با استقلال پیروز شویم و جشن قهرمانی با هواداران بگیریم.

وی درخصوص بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: شک نکنید آرزوی هر بازیکنی است که برای پرسپولیس بازی کند. شرایط این تیم رویایی است و هیچ بازیکنی نیست که نخواهد در بهترین تیم ایران ایفای نقش نکند. من خودم وقتی می خواستم به پرسپولیس بیایم، بی نهایت خوشحال بودم و آرزو می کردم به این تیم بیایم. حالا هم تمام بازیکنان از خدایشان است که به پرسپولیس بیایند و باشگاه هم دست خود را به سمت آنها دراز کرده تا ضمن تشکر از تلاش های آنها، زمینه را برای ماندنشان فراهم کند.

پیروانی در خصوص شایعه عدم حضور محسن مسلمان در لیست فصل آینده برانکوایوانکوویچ ادامه داد: او بازیکن خلاق و تکنیکی است. بازی های خیلی خوبی هم با پیراهن پرسپولیس انجام داده و او را می خواهیم نگه داریم. چنین صحبت هایی که در فضای مجازی مطرح می شود صحت ندارد. محسن مسلمان در لیست برانکو حضور دارد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند.

*هواداران تیم نساجی و سپس پرسپولیس از ساعت ۱۴ در ورزشگاه وطنی بودند و ساعت ۱۷ ورزشگاه پر شد.

*با توجه به تمهیدات صورت گرفته خیلی تلاش شد تا تماشاگران دو تیم وارد سکوهای یکدیگر نشوند و هواداران نساجی با توجه به اتفاقات فصل گذشته اجازه ورود پرسپولیسی ها روی سکوهای تیم خود را ندادند.

*بسیاری از تماشاگران به دلیل نداشتن بلیت پشت درهای بسته ورزشگاه وطنی ماندند.

*در این فصل اوستون اورونوف برای چهارمین بار دروازه نساجی را باز کرد. او دو گل با پیراهن نوبهار ازبکستان در دو بازی به نساجی در لیگ قهرمانان زد و در بازی امروز نیز در دقیقه 6 دروازه نساجی را بازز کرد.

*پیش از شروع بازی ساکت الهامی برخورد گرمی با نیمکت پرسپولیس از جمله افشین پیروانی سرپرست سرخپوشان تهران داشت. 

* احسان حسینی و محمود قائد رحمتی در فهرست نساجی برای این مسابقه حضور ندارند.سعید اقایی در این دیدار 4 کارته است.

دیدار دو تیم با یک گل به سود پرسپولیس در جریان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است