Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-19@02:43:34 GMT

دستگیری متخلفان شکار در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۱۱۱۱۲

دستگیری متخلفان شکار در استان مرکزی


سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از دستگیری پنج گروه متخلف شکار در استان خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان مرکزی، رضا میرزایی گفت: یگان حفاظت محیط زیست استان در بهمن ماه  سال جاری پنج گروه شکارچی متخلف را در استان مرکزی دستگیر کردند و تحویل مقام قضایی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که دو نفر از این شکارچی ها قبل از اقدام به شروع به شکار دستگیرشده اند، افزود: در این راستا در بازرسی صورت گرفته از آنها تعداد چهار قبضه اسلحه ساچمه زنی، یک اسلحه گلوله زنی و ۴۶ عدد فشنگ ساچمه زنی، ۹ فشنگ گلوله زنی ضبط شد.

میرزایی بیان کرد: شش مورد شکار غیر مجاز پرندگان، دو مورد شکار غیر مجاز پستانداران و چهار مورد زنده گیری پرندگان (تحویل دو قطعه دلیجه از دوستداران طبیعت، یک قطعه باکلان بزرگ و یک قطعه زاغی) در ماه گذشته گزارش شده است و حمل غیر مجاز سه بهله شاهین و دو قطعه مرغ شاخدار نیز گزارش شده است.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با هشدار به قانون شکنان و متعدیان به حقوق حیات وحش اظهار داشت: یگان حفاظت محیط زیست استان با قدرت و صلابت در عرصه های طبیعی استان حضور دارند و با شکارچیان متخلف برخورد خواهند کرد.

true برچسب ها : رضا میرزایی شکار و صید شکارچی محیط زیست استان مرکزی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۱۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون محیط زیست استان مرکزی با اشاره به این پویش گفت: به مناسبت روز جهانی زمین پاک و هفته زمین پاک امروز برنامه‌ای به صورت سراسری و به تبع آن در سطح شهرستان اراک و استان مرکزی اجرا شد. 
خلیلی افزود: مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک و نجات زمین شعار امسال انتخاب شده است. 
او عنوان کرد: این شعار حاکی از اهمیت وجود کیسه‌های پلاستیکی و مضرات آن برای آلودگی آب و خاک است.
معاون محیط زیست استان مرکزی ادامه داد: در راستای پاکسازی و مشارکت مردم سال گذشته در برنامه «مسیر سبز ایران پاک» تقریبا ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان پاکسازی و حدود ۱۰ هزار کیسه جمع آوری شد. 
خلیلی گفت: این اقدام از جاده‌های اصلی شروع و به مناطق روستایی منتهی می‌شود.

دیگر خبرها

  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در سال گذشته
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان در سال گذشته
  • دستگیری بیش از ۷۰۰ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در استان خوزستان
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • رهاسازی ۳۰ قطعه کبک در دامان طبیعت مرند
  • دستگیری ۸۷ متخلف محیط زیست در قزوین