Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: معاون اجتماعی پلیس در تشریح این خبر گفت: شب گذشته در پی تماس های مردمی مبنی بر خودکشی نافرجام دختری ۱۶ ساله؛ ماموران انتظامی شهرستان رضوانشهر جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در این باره اظهار کرد: با حضور ماموران درمحل مشخص شد که دختری ۱۶ ساله از طبقه دوم یک مجتمع مسکونی به پایان پریده و پس از شکستن پا و دنده جهت مداوا به بیمارستان شهرستان بندر انزلی منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی پلیس Police گیلان با اعلام اینکه حال عمومی این دختر در بیمارستان مساعد گزارش شده است؛ بیان داشت: علت و انگیزه وی در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

قائدی در دادگاه : دختری که داخل ماشینم بود را نمی شناسم! / لیلی از کجا آمد؟ +فیلم و عکس حمله مسلحانه به وحید خزایی در استانبول ترکیه / آقای هزینه از او چه می خواست؟!+فیلم و عکس سورپرایز شدن معلم مدرسه باغچه‌بان از سوی دانش آموزان ناشنوا+فیلم دو مسوول شیطان صفت فدراسیون شنا استعفا دادند / آریانا از آزار گفته بود! عروس شیطان صفت پدرشوهرش را بیشتر از شوهرش دوست داشت! ازدواج مسلحانه عروس و داماد! سرگذشت شگفت‌انگیز دختر 70 ساله مرد کارخانه دار تهرانی سه زنه / پدرم مانع ازدواج شد! + عکس مرگ ترانه‌سرای جوان ایرانی همه را شوکه کرد +عکس اعتراف به شکنجه خانگی 13 فرزند + عکس بازگشت دو کودک ربوده شده ایرانی پس از دوماه از کشور افغانستان + عکس بچه ها سخنرانی الهام چرخنده در نماز جمعه کاشان

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شرکت گاز گیلان اعلام کرد: به دلیل تعمیر خطوط انتقال گاز برای پایداری شبکه و ارتقای خدمات رسانی به مشترکان ، جریان گاز مناطقی از شهر رضوانشهر شامل میدان کوثر ، خیابان بیگزاد محله، خیابان محسنی ، کوچه شهادتی ، غدیر ۱ تا ۵ ، تالار علی بیگ ، پشت مدرسه استثنایی و خانه‌های مسکن مهر در شهر رضوانشهر ، فردا سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ قطع خواهد شد.

شرکت گاز گیلان از مشترکان خواست هنگام قطعی جریان گاز، از دستکاری تجهیزات گاز رسانی خودداری کنند.

پس از پایان تعمیرات، ماموران شرکت جریان گاز را دوباره برقرار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • فوت مرموز دختری بعد از مهمانی رفتن با نامزدش
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • جزئیات تسیهلات ازدواج و فرزندآوری