Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@07:09:46 GMT

فیلمی که اسماً در حال اکران است نه رسماً!

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۱۱۹۸۷

فیلمی که اسماً در حال اکران است نه رسماً!

رکنا: محسن محسنی نسب کارگردان سینما، به روند بد اکران فیلمش واکنش نشان داد.

محسن محسنی‌نسب تهیه‎کننده و کارگردان سینما، درباره روند اکران فیلم سینمایی Movie«شاخ کرگدن» گفت: خوشبختانه مخاطبان واکنش‌های مثبتی نسبت به فیلم نشان دادند؛ اما متاسفانه بزرگترین مشکل برای عموم مردم، ورزشکاران و کسانی که علاقه مند به دیدن «شاخ کرگدن» و سینمای اکشن هستند، این است که این فیلم به راحتی در دسترس آنها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این فیلم در اوقات فراغت مخاطبان اکران نمی شود و متاسفانه در ساعت های مرده و زمان هایی که مخاطب درگیر مشغله های روزمره است، اکران می شود. این عدم دسترسی مناسب قطعاً ضربه زننده خواهد بود.
محسنی نسب اذعان داشت: فیلم «شاخ کرگدن» اسماً در حال اکران است؛ اما رسماً نیست.
گفتنی است؛ در خلاصه داستان «شاخ کرگدن» آمده:
سال ها است که صدرا خارج از کشور زندگی می کند. او زمینه تحصیل خواهرش بهار را در خارج از ایران فراهم کرده است. صدرا تصمیم دارد روز تولد بهار در سفری که انتظارش را می‌کشد، بهترین هدیه را به بهار بدهد اما در مسیر فرودگاه ارمنستان تا هتل، ربایندگان بهار را گروگان hostage می‌گیرند تا اینکه... 
در این فیلم بازیگرانی چون پژمان بازغی، اتری وسکانیان، رضا حیدری، انوشیروان محسنی، شقایق کفایی، ویکتوریا آنتابیان، آشوت وسکانیان، فرشید شفیعی، فرید کیانی،هاوار قاسمی و بابک نوری ایفای نقش می‌کنند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوفه‌های بهار نارنج در مازندران

این روز‌ها، عطر روح نواز شکوفه‌های بهار نارنج، در کوچه باغ‌ها و شهر‌های مازندران، پیچیده است. بهارنارنج، همان شکوفه درخت نارنج است که از آن مربا و عرق بهار نارنج تهیه می شود.

دیگر خبرها

  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد
  • شکوفه‌های بهار نارنج در مازندران
  • محسنی اژه‌ای: باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضین به جان و مال مردم داشت
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • انسان مدرن اولیه تک‌شاخ سیبری را دیده بود
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ رسما رونمایی شد