Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-نیروانا قاسم خانی با انتشار عکس و متنی, تولد شقایق دهقان, مادر خوانده اش را تبریک گفت.

شقایق دهقان بازیگر کشورمان 39 ساله شد.

نیروانا قاسم خانی فرزند مهراب قاسم خانی و دخترخوانده شقایق دهقان با انتشار عکس و متنی تولد شقایق دهقان را تبریک گفت که با حاشیه هایی همراه شده است.

نیروانا قاسم خانی نوشت:

*****

زن بابایم تولدت مبارک


عکس شقایق  دهقان منتشر شده توسط نیروانا قاسم خانی

این جمله با واکنش های متعددی همراه شد و نیروانا قاسم خانی مجبور به واکنش شد و نوشت:

مثلا الان مادرشوهر هم حرف زشت و توهین حساب میشه؟ از کی تاحالا نسبت ها به فحش تبدیل شده و این همه ادم دلواپس از خودش بجا گذاشته؟ مامان, بابا, خواهر, برادر, زن بابا و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اینا نسبتن نه توهین و بی احترامی

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه هنر و ادب در نظم نوین جهانی برای جمهوری اسلامی بسیار اساسی است

ایسنا/لرستان امام جمعه دلفان با تاکید بر به توجه به تأثیر فرهنگ، هنر و رسانه در ابعاد مختلف زندگی جوانان، نوجوانان گفت: در نظم نوین جهانی جایگاه هنر و ادب برای نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم و اساسی است.

حجت‌الاسلام محمد یوسف خانی امروز نهم فروردین‌ماه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دلفان با اشاره به اهمیت تکریم اصحاب فرهنگ و هنر اظهار کرد: تکریم فرهنگ، هنر و ادب باید در عمل دیده شود.

امام جمعه دلفان خاطرنشان کرد: تکریم جایگاه هنر و ادب فرصتی برای اندیشیدن به مسئولیت‌هایی است که نسبت جامه هنری‌مان داریم.  

خانی بیان کرد: هنر مهم‌ترین تاثیر را بر دل، ذهن و فکر و اندیشه نوجوانان جوانان امروزی که مورد هجمه عملیات روانی دشمن قرار دارند می‌گذارد.

وی ادامه داد: هنر و ادب در فضای زیست مشمئزکننده امروزی جهان نیازهای بشری را به جهان عرضه می‌کند و در نظم نوین جهانی جایگاه هنر و ادب برای نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم و اساسی است.

امام جمعه دلفان با بیان اینکه هنر خالی از حکمت و مفاهیم متعالی خلقت نیست، بیان کرد: قدرت تاثیرگذاری هنر در سطح جامعه همیشه برای ما روشن بوده است.

خانی اضافه کرد: هنرمند با ذائقه خود در خدمت جریان روشنگری قرار می‌گیرد و باید نسبت به هنر تعامل دو جانبه داشته باشیم.

وی با اشاره به رشد هنر افزود: خوشبختانه از نظر هنر و ادب و شعر از حیث کمی و کیفی شاهد توسعه هستیم و امروزه تولیدکننده سرمایه‌های معرفتی در قالب هنر و مفاخر ارزشی اسلامی و دینی هستیم.

او با اشاره به ظرفیت‌های موجود هنری در شهرستان دلفان بیان کرد: لازم است نیازهای جامعه هنر و ادب این شهرستان بیشتر بررسی و رصد شود.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جایگاه هنر و ادب در نظم نوین جهانی برای جمهوری اسلامی بسیار اساسی است
  • کاهش فوتی‌های سوانح رانندگی
  • آب گذاری ۵۹ سر دهنه خاکی در گیلان
  • (عکس) واکنش پرسپولیس به تاریخ‌سازی یک ستاره
  • تولدت مبارک، تاثیرگذارترین دختر ورزش ایران
  • عکس| واکنش پرسپولیس به تاریخ‌سازی یک ستاره
  • قاسم‌پور در واکنش به حضور در ۸۶ کیلوگرم: سرباز تیم‌ ملی هستم
  • اعلام حکم پرونده جنجالی: ستاره اینتر محروم نشد!
  • دهقان: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند
  • تبریک تولد امام حسن مجتبی(ع) ۱۴۰۳ + متن، پیام، اس ام اس و عکس نوشته ولادت کریم اهل بیت