Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیروانی نصب‌شده روی کافوی مورد نظر به هیچ وجه ارتباطی با شائبه های مطرح شده ندارد و در راستای حفظ تجهیزات است. مخابرات از هیچ نهادی برای این موضوع دستور یا ابلاغ نگرفته و این اقدام کاملا فنی است

ایران آنلاین /مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات اعلام کرد نصب شیروانی روی کافوی پست مخابرات در تقاطع خیابان های وصال و انقلاب، دلایل فنی داشته و به وقایع مرتبط با «دختران خیابان انقلاب» ربطی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رضا بیدخام با بیان اینکه از گذشته با توجه به شرایط منطقه، تصمیماتی درباره ساختار فیزیکی تجهیزات مخابراتی در شهر گرفته می‌شد، یا در مناطقی که امکان سرقت یا آسیب رساندن به تجهیزات وجود دارد ظاهر فیزیکی تجهیزات نسبت به تجهیزات معمول تفاوت هایی دارد، اظهارکرد: از گذشته مواردی از استفاده غیرمعمول از تجهیزات مخابراتی وجود داشته برای مثال برخی دست فروش ها روی کافوها بساط می‌کنند که به دلیل حساسیت تجهیزات مخابراتی و اهمیت ارتباطات، در صورت مشاهده چنین مواردی اقدامات پیشگیرانه برای حفظ سلامت تجهیزات انجام می شود. علاوه بر این، نصب شیروانی روی کافوی این خیابان موردی نبوده و هم‌اکنون در شهر تعداد بسیاری از کافوها با شیروانی وجود دارند و به هیچ وجه مورد جدیدی نیست.

وی در پاسخ به اینکه نصب شیروانی در این زمان این شائبه را ایجاد می‌کند که نهادی به مخابرات دستور نصب شیروانی برای مقابله با پدیده دختران خیابان انقلاب را داده است، گفت: شیروانی نصب‌شده روی کافوی مورد نظر به هیچ وجه ارتباطی با شائبه های مطرح شده ندارد و در راستای اقدامات پیشگیرانه قبلی شرکت مخابرات در حفظ. تجهیزات بوده است. مخابرات از هیچ نهادی برای این موضوع دستور یا ابلاغ نگرفته است و این اقدام کاملا فنی بوده است.

بیدخام افزود: مخابرات در حفظ تجهیزات خود مسئولیت دارد. مگر در این موضوع جز از کافوی مخابرات  نمی‌توانستند از ابزارهای دیگه‌ای استفاده ‌کنند؟/ فارس

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران

شانا _ گروه فیلم: نشست خبری ارسلان رحیمی، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت) در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

دریافت 19 MB

دیگر خبرها

  • انتشار بوی گاز در بندرترکمن ربطی به مشکل فنی و خرابی تاسیسات گازی ندارد
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • ضرب‌الاجل قالیباف به دولت ربطی به کرسی ریاست در مجلس دوازدهم دارد؟
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • تغییر نام استقلال به وزارت ورزش ربطی ندارد
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران