Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@04:23:29 GMT

دبیران پنجمین همایش ملی رادی ‌شناسی معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۱۲۲۸۳

دبیران پنجمین همایش ملی رادی ‌شناسی معرفی شدند

طی احکام جداگانه­‌ای از سوی حمیده ­بانو عنقا؛ رئیس هیات مدیره­ بنیاد اکبر رادی، دبیر و دبیر علمی پنجمین همایش ملی رادی­ شناسی منصوب و معرفی شدند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا از روابط ­عمومی بنیاد اکبر رادی، رئیس هیات مدیره­ این بنیاد­، طی احکام جداگانه­‌ای فریندخت زاهدی را به عنوان دبیر علمی و بهزاد صدیقی را به عنوان دبیر پنجمین همایش ملی رادی‌شناسی منصوب و معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در متن حکم حمیده ­بانو عنقا، رییس هیئت مدیره­ بنیاد اکبر رادی، به هر یک از این دبیران آمده است:

«فرهیخته­ گرامی

سرکارخانم دکتر فریندخت زاهدی

با توجه به تجربیات ارزنده­ی جناب‌عالی در دبیری سمینارها و همایش­های علمی، فرهنگی و هنری و تلاش­های بی­دریغ­تان برای اعتلای تئاتر و نمایش­ نامه نویسی، بدین وسیله سرکار­عالی را به عنوان دبیر علمی پنجمین همایش ملی رادی­‌شناسی منصوب می­نمایم. بی‌تردید حضور و خدمات ارزش­مندتان برای این همایش تأثیرگذار و ثمربخش خواهد بود. با قدردانی از شما برای پذیرش این مسئولیت، توفیق سرکارعالی را از خداوند منان خواهانم.»

فرهیخته­ گرامی

جناب آقای بهزاد صدیقی

با توجه به تجربیات ارزنده­ی جناب‌عالی در مدیریت و دبیری عرصه­ های هنری، فرهنگی و اجرایی و تلاش­های بی­دریغ­تان برای اعتلای تئاتر و نمایش نامه نویسی، بدین وسیله جناب­عالی را به عنوان دبیر پنجمین همایش ملی رادی­شناسی منصوب می­نمایم. بی‌تردید حضور و خدمات ارزش­مندتان برای این همایش تأثیرگذار و ثمربخش خواهدبود. با قدردانی از شما برای پذیرش این مسئولیت، توفیق جناب­عالی را از خداوند منان خواهانم.

لازم به یادآوری است پنجمین همایش ملی رادی­شناسی اسفندماه سال جاری توسط بنیاد اکبر رادی در تهران برگزار می‌­شود.

روابط­عمومی بنیاد اکبر رادی

7/12/96»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۲۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می‌شود که در صورت پیروزی آبی‌ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می‌رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین هفته تا حدودی مشخص شود.

این دیدار، پنجمین مصاف تاریخ دو تیم در اردیبشهت ماه است و جالب آنکه هر ۴ دیدار قبلی دو تیم در دومین ماه سال، بازی‌های جذاب و پرگلی از آب درآمده است.

اولین مصاف اردیبهشتی دو تیم در سال ۱۳۷۸ برگزار شد. دیداری که در پایان استقلال موفق به برتری پرگل ۳ بر ۲ مقابل مهمان خود در آزادی شد.

دومین مصاف دو تیم در ارديبهشت ماه ۱۶ سال بعد در سال ۱۳۹۴ و باز هم در ورزشگاه آزادی برگزار شد و این بار تراکتور بود که با نتیجه عجیب ۴ بر ۱ مقابل آبی‌ها به برتری رسید.

درست یک سال بعد از آن دیدار بود که باز هم دو تیم در اردیبشهت ماه به مصاف هم رفتند و این بار نیز تراکتوری‌ها بودند که با نتیجه ۳ بر ۲ تهران را با سه امتیاز ترک کردند.

و سرانجام ارديبهشت ماه سال قبل بود که آخرین مصاف دو تیم در این ماه برگزار شد و در پایان آبی‌ها با نتیجه غیرقابل پیش‌بینی ۷ بر ۱ تراکتور را در هم کوبیدند تا روند بازی‌های پرگل دو تیم در ارديبهشت متوقف نشود.

دیگر خبرها

  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان