Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، زاهد محمودی روز دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان افزود: بانک‌ها می‌تواند به‌ جای سخت گیری روند پرداخت تسهیلات را تسهیل کنند تا در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گام بردارند.
وی اظهارکرد: با توجه به اینکه نرخ بیکاری در این شهرستان نسبت به میانگین استانی بالاست باید با تسهیل امور برای اشتغال جوانان بیکار همت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار اهر یادآوری کرد: با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال، بانک‌ها تسهیلات طرح‌هایی که در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان مصوب شده در سریع ترین زمان پرداخت کنند و به سال جدید موکول نکنند.
محمودی ادامه داد: این تسهیلات اگر به سال آینده موکول شود متقاضی تسهیلات در دریافت وام با ماه‌ها تاخیر روبرو می‌شود.
وی بر لزوم جذب تسهیلات قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری تاکید کرد و گفت: سهم این شهرستان از تسهیلات قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری حدود 100 میلیارد ریال بوده که از طریق استان تخصیص‌ یافته است.
فرماندار اهر اظهارکرد: از کل این تسهیلات 66 میلیارد ریال در اختیار این شهرستان و بقیه در اختیار استان است.
محمودی ادامه داد: نوع پرداخت تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری در قالب خویش‌ فرمایی و کارفرمایی تفکیک ‌شده است که در واقع 10 درصد تسهیلات به ‌صورت خویش‌ فرمایی و 90 درصد به ‌صورت کارفرمایی پرداخت می‌شود.
جمعیت اهر بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال 1390 در حدود 128 هزار نفر است که 92 هزار نفر در شهر و 36 هزار نفر در روستاها ساکن هستند.
7225/8023/3071
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است