Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@23:59:56 GMT

دستور حیدریان برای شفاف‌سازی روند اکران فیلم نجفی

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۱۲۷۳۲

دستور حیدریان برای شفاف‌سازی روند اکران فیلم نجفی

محمدرضا فرجی؛ مدیرکل سینمای حرفه‌ای از دستور رییس سازمان امور سینمایی برای شفاف‌سازی در خصوص روند اکران فیلم «من یک ایرانی‌ام» خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، محمدرضا فرجی؛ مدیرکل سینمای حرفه‌ای درباره اعتراض شب گذشته ۶ اسفندماه احمد نجفی؛ تهیه‌کننده فیلم «من یک ایرانی‌ام» گفت: احمد نجفی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «من یک ایرانی‎‌ام» شب گذشته ۶ اسفند با حضور در مقابل ساختمان شماره ۲خانه سینما در حضور خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های ارتباط جمعی از طریق رسانه‌ها، از رییس سازمان امور سینمایی برای شفاف‌سازی روند اکران فیلمش استمداد طلبید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در پی این اتفاق، محمدمهدی حیدریان؛ رییس سازمان سینمایی طی دستوری به اینجانب خواست ضمن بررسی مساله مطرح شده توسط احمد نجفی، روند اکران فیلم «من یک ایرانی‌ام» را در راستای شفاف‌سازی افکار عمومی ظرف ۲۴ ساعت در اختیار رسانه‌ها قرار دهم.

لازم به یادآوری است احمد نجفی بازیگر و تهیه کننده سینما صبح ۹ بهمن هم با حضور در سازمان سینمایی نسبت به عملکرد شورای صنفی نمایش دادخواهی کرده و خواستار پیگیری نسبت به عملکرد این شورا شد.

وی با حضور در سازمان سینمایی و دادخواهی نسبت به عملکرد شورای صنفی نمایش با محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی دیدار و خواستار پیگیری نحوه عملکرد این شورا شد.

در پی این دیدار، محمدمهدی حیدریان؛ رییس سازمان سینمایی با رییس شورای صنفی مذاکره و بر اهمیت فعالیت شورای صنفی تاکید کرد، در حاشیه این رویداد این اتفاق مطرح شد که جلوگیری از اجحاف در حقوق هر یک از طرفین (صاحبان فیلم و صاحبان سینماها) یک ضرورت است و در مورد اخیر مقرر شد یکی از اعضای مطلع صنف به عنوان مرضی الطرفین مطالبات احمد نجفی را دنبال و نتیجه را اعلام کند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها

چهارمین جلسه شورای صنفی نمایش، روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه در خانه سینما برگزار شد.

شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد سه فیلم سینمایی «تاوان» (لایه‌های دروغ) به کارگردانی رامین سهراب‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن صرافی به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز، «نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی با پخش «رسانه فیلمسازان مولود» به سرگروهی سینما فرهنگ و فیلم سینمایی «قلهک» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته با پخش «هدایت فیلم» به سرگروهی پردیس سینمایی ملت را ثبت کرد.

همچنین مقرر شد اکران فیلم‌های سینمایی «تاوان» و «نیلگون» از ۱۹ اردیبهشت در سینما‌های سراسر کشور آغاز شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی