Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا فرجی مدیرکل سینمای حرفه‌ای از دستور رئیس سازمان امور سینمایی برای شفاف‌سازی در خصوص روند اکران فیلم «من یک ایرانی‌ام» خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا فرجی مدیرکل سینمای حرفه‌ای در خصوص اعتراض شب گذشته تهیه‌کننده فیلم «من یک ایرانی‌ام» گفت:احمد نجفی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «من یک ایرانی‎‌ام» شب گذشته با حضور در مقابل ساختمان شماره 2خانه سینما،در حضور خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های ارتباط جمعی، از طریق رسانه‌ها از رئیس سازمان امور سینمایی برای شفاف سازی روند اکران فیلمش استمداد طلبید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در پی این اتفاق، مهندس حیدریان طی دستوری به اینجانب خواست ضمن بررسی مساله مطرح شده توسط احمد نجفی، روند اکران فیلم «من یک ایرانی‌ام» را در راستای شفاف‌سازی افکار عمومی ظرف 24ساعت در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی

به گزارش قدس آنلاین،‌ انیمیشن «پر» به کارگردانی صادق جوادی، «فهمیدم چکار کنم» از ریحانه کاوش، «ارئه» ساخته فریبا عبدالخانی، «بالاتر از نور» ساخته سمیه نیلی، «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، «مسافری از گانورا» ساخته سید احمد علمدار، «وارونه» از فهیمه قائدی، «متورم» به کارگردانی زهرا خورشیدی، «بازنشستگی» از سارا حنیف و «سفر» به کارگردانی ناهید الهامی، آثار ایرانی راه یافته به این جشنواره پویانمایی هستند.

جشنواره ورونژ روسیه از  ۳۰ می تا دوم آوریل (۱۰ تا ۱۳ خردادماه) امسال برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رسانه عبری: ریاض اسرائیل را درباره هر حمله به رفح تهدید کرد
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • واکنش عجیب باشگاه استقلال به برکناری شبانه خطیر
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • اعتراض طلافروشان به سامانه تجارت است نه سامانه مودیان
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • شفاف سازی بودجه محقق شد؟
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود