Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، شانزدهمین دوره همایش ادبی سوختگان وصل با محوریت تکریم و پاسداشت سردار قاسم سلیمانی و با عنوان «سلام سردار» فراخوان خود را منتشر کرده است.

بر این اساس آخرین مهلت شرکت و ارسال اثر برای این همایش ادبی که از سوی دفتر ادبیات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران برگزار می‌شود، ۲۰ بهمن ماه سال جاری اعلام شده است و دبیرخانه نیز در دو بخش شعر و داستان با محوریت سردار قاسم سلیمانی پذیرای آثار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس و بر مبنای فراخوان برای ارسال اثر در بخش شعر و داستان محدودیتی به لحاظ قالب و تعداد اثر ارسالی وجود ندارد. داستان های ارسالی کوتاه باشند و از ۵۰۰۰ کلمه بیشتر نباشند؛ برای ارسال داستان هم محدودیتی به لحاظ تعداد وجود ندارد.

بر اساس فراخوان آثار در قالب قطعه ادبی در همایش شرکت داده نخواهد شد و دبیرخانه نیز آثار ارسالی را عودت نخواهد داد.

مراسم پایانی این دوره از این همایش روز سه شنبه 8 اسفند ماه سال جاری در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم

همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان قشم برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076923 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • نقد کتاب مویه های آمو
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم