Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق در یک مخزن گازوییل در یک ساختمان مسکونی خالی از سکنه در خیابان انقلاب خبر داد.جلال ملکی درباره جزییات این آتش‌سوزی گفت: ساعت ۱۶:۲۹ دقیقه عصر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در مسیر غرب به شرق خیابان انقلاب نرسیده به خیابان خارک به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام می‌شوند، تصریح کرد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان سه طبقه مسکونی که در هر طبقه یک واحد قرار داشت. این آپارتمان که دو طبقه هم زیر زمین داشت خالی از سکنه بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: کارگران در طبقه منهای دو مشغول برش بخشی از یک مخزن گازوییل بودند که مقدار کمی هم گازوییل داشت و براثر بی‌احتیاطی دچار آتش‌سوزی شد.

ملکی با بیان اینکه دود حاصل از این آتش‌سوزی به طبقات بالایی سرایت کرده بود تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت در محل حادثه حاضر شدند و از آنجا که کسی داخل ساختمان نبود خوشبختانه این حادثه مورد مصدوم هم نداشت و دو کارگری که آنجا حضور داشتند در لحظات اولیه خارج شدند.

او ادامه داد: با عملیات به موقع آتش‌نشانان در کمتر از سه دقیقه آتش خاموش شد و به  اطراف سرایت نکرد. در حال حاضر آتش‌نشانان در حال تخلیه دود هستند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن

آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران خاموش شد و آسیبی به مسافران آن وارد نشده است.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی هتل پارسیان کوثر تهران که حوالی ساعت ۱۹:۳۰ دچار آتش شده بود، با این توضیح که آتش‌سوزی جزئی بوده و پس از ۱۵ دقیقه مهار شده است، جزئیات این حادثه را اینگونه شرح داد: این حادثه که در عصر روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) و در پی عملیات جوشکاری منبع ذخیره آب هتل رخ داده بود، در کمتر از ۱۵ دقیقه به طور کامل مهار و خطر سرایت آتش به دیگر طبقات هتل به طور کامل برطرف شد.

این حادثه در پی آتش گرفتن تعدادی اقلام جعبه مقوایی ظروف یکبار مصرف در طبقه منفی یک هتل رخ داد، که  با هماهنگی تیم فنی و مهندسی هتل و اتش نشانی منطقه ۶ تهران اقدامات ایمنی انجام و آتش به طور کامل خاموش شد.

آتش‌سوزی در طبقه منفی ۱ ساختمان غیراقامتی هتل (انبار) بوده است و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان رخ نداده و تمام مسافران هتل در سلامتی کامل هستند.

این تصاویر را روابط عمومی هتل از وضعیت این اقامتگاه پس از مهار آتش در اختیار ایسنا قرار داده است 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان