Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@08:00:55 GMT

شناسایی سارقان سیم کابل های برق حسن آباد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۱۳۹۷۳

رکنا: رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن آباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم کابل های برق در محدوده حسن آباد، به دلیل حساسیت موضوع و مطالبات مردمی شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرگرد سید جلال حسینی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و سرنخ های به دست آمده، تلاش ماموران با این فرضیه که سرقت Stealing ها توسط سارقان حرفه ای با یک وانت صورت پذیرفته است قوت گرفت و در نهایت موفق شدند سارقان را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با انجام گشت زنی های نامحسوس در مناطقی که احتمال حضور سارقان متصور بود، سارقان را در اتوبان آزادگان رویت و بلافاصله در یک عملیات ضربتی خودروی وانت را متوقف و بلافاصله متهمان را دستگیر کردند.

رئیس کلانتری 176 با بیان اینکه در وانت موصوف مقادیری اموال مسروقه از قبیل: 220 متر کابل برق، 5کیلو گرم سیم مسی، یک عدد پروژکتور و یک عدد کپسول گاز و .... کشف شد؛ خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

خواهر 27 ساله ام با یک مرد همخوابی می کرد / اورا با تبر کشتم قائدی در دادگاه : دختری که داخل ماشینم بود را نمی شناسم! / لیلی از کجا آمد؟ +فیلم و عکس اولین فیلم از عملیات امروز امدادگران در دنا / هلی کوپتر در قله برفی نشست+ فیلم حمله مسلحانه به وحید خزایی در استانبول ترکیه / آقای هزینه از او چه می خواست؟!+فیلم و عکس دو مسوول شیطان صفت فدراسیون شنا استعفا دادند / آریانا از آزار گفته بود! عروس شیطان صفت پدرشوهرش را بیشتر از شوهرش دوست داشت! سرگذشت شگفت‌انگیز دختر 70 ساله مرد کارخانه دار تهرانی سه زنه / پدرم مانع ازدواج شد! + عکس ایرانی الاصل ها در یگان سایبری ۸۲۰۰ اسرائیل! حمله به دختر و پسر پولدار تهرانی برای خوش‌گذرانی با یک دختر در ولنتاین! قاتل به خاطر دختر دم بختش از اعدام نجات یافت + عکس

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۳۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده بلوار وکیل آباد مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یکی از متهمان که دارای سوابق متعدد سرقت بوده را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و خودرو مورد استفاده در سرقت‌ها که مسروقه بود را نیز کشف کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: متهم در تحقیقات تکمیلی به سرقت‌های متعدد محتویات و قطعات خودرو با همدستی ۳ نفر دیگر اعتراف کرد که ماموران کلانتری شهرک فراجا با هماهنگی مقام قضایی در اقدام‌هایی مجزا هر ۳ متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه هایشان تعداد زیادی قطعات مسروقه خودرو کشف کردند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۵۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر مشهد اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه