Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تشریح جزییات عملیات جست و جوی امروز در محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج از انتقال بقایای برخی جانباختگان به ارتفاع پایین‌تر توسط تیم‌هایی که برای ارزیابی اعزام شده بودند، خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : شاهین فتحی در گفت و گو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت عملیات جست و جو در محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج اظهار کرد: تیم‌های متخصص و ارزیاب پس از صعود به قله ضمن جست و جوی  بقایای جانباختگان سقوط هواپیمای تهران-یاسوج به ارزیابی منطقه و همچنین مستند سازی پرداختند تا در آینده شرایط جست و جو  را تسهیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون عملیات سازمان امداد ‌ نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد:با توجه به شرایط بسیار نامساعد جوی، این تیم در حال پایین آمدن از قله و حرکت به سمت کمپ دوم هستند و امیدواریم تا بامداد فردا به کمپ شماره یک برسانند.
وی همچنین گفت: این تیم موفق به انتقال بقایای اجساد برخی جانباختگان به ارتفاع پایین‌تر شدند.
به گزارش ایسنا، برای پشتیبانی تیم ارزیاب دو کمپ متشکل از تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر، تکاوران ارتش جمهوری اسلامی و فدراسیون کوهنوردی؛ در ارتفاع ۳۱۰۰ متر و ۳۸۰۰ متر دایر و مستقر شدند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، سرهنگ احسان مومنی؛ معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: پلیس مطالبه‌گر است و از سازمان استاندارد، وزارت صمت، شرکت‌های خودروساز در خصوص ایمنی وسیله نقلیه مطالبه گری می کند.

وی با بیان اینکه پلیس از وزارت راه، شهرداری در خصوص راه و ایمنی راه‌ها مطالبه‌گری می‌کند، گفت: در خصوص مطالبه‌گری و رفع نقاط حادثه‌خیز پلیس 212 محل حادثه خیز را مرتفع کرده است که ان‌شاءالله در سال جدید در این نقاط دیگر تصادف منجر به فوت را شاهد نخواهیم بود.

سرهنگ مومنی افزود: همچنین 1285 نقطه در شهر تهران با استفاده از نور پردازی، برچسب‌گذاری و نصب بنر آشکارسازی شد تا از وقوع تصافات جلوگیری شود.

برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: در معابر بزرگراهی نیز مطالبه‌گر بوده‌ایم. در این معابر تغییر مسیر خودروها زیاد اتفاق می‌افتد و علت آن هم این بود که نقص تابلو وجود داشت؛ به همین خاطر 200 تابلوی هدایت مسیر به تابلوها اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین در 17 محل پهلوگاه اضطراری تعبیه و احداث شده است که اگر خدای نکرده در معابر بزرگراهی حادثه‌ای روی داد و وسیله نقلیه‌ای خراب شد این محل‌ها یک معبر امن برای رانندگان و سرنشینان خودروها باشند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • فیلم| انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه
  • فیلم/ انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا