Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، طبق سنوات گذشته علاوه بر راهنمایان تخصصی، راهنمایان افتخاری و مجازی در تعطیلات نوروزی، مسافران و گردشگران را راهنمایی می‌کنند.
مسعود رضایی منفرد افزود: بازدید کنندگان می‌توانند خدمات مجازی را از طریق نرم افزاری که به صورت رایگان به تلفن همراه آن‌ها متصل می‌شود دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، ساعات بازدید از مجموعه‌های هخامنشی نقش رستم، نقش رجب، تخت جمشید در تعطیلات نوروزی را از ساعت ۸ صبح به صورت یکسره تا ۱۷:۳۰ اعلام کرد و ادامه داد: مجموعه جهانی تخت جمشید از ۲۵ اسفند آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.
بر اساس آمار‌های پایگاه میراث جهانی تخت جمشید تعداد بازدید کنندگان نوروزی از این مجموعه جهانی به بیش از یک میلیون نفر می‌رسد به طوری که روزانه بیش از ۶۰ تا ۷۰ هزار نفر از تخت جمشید دیدن می‌کنند.
تخت جمشید حدود ۶۰ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، براساس این اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه، معلم‌ها، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در سراسر کشور، به صورت رایگان بازدید کنند.
 
 ساعت کاری اماکن فرهنگی‌تاریخی در ۶ ماه نخست سال از ۹ تا ۱۸ است.
 
علاقه‌مندان به بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث فرهنگی یا محوطه‌های تاریخی، با مراجعه به تارنما یا صفحه آن‌ها در فضای مجازی، می‌توانند از ساعت دقیق فعالیت‌شان اطلاع یابند.

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • پاکسازی گلسنگ‌ها از چهره تخت جمشید + فیلم
  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان
  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود