Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: 2 مدل از گوشی‌های سامسونگ از هم اکنون مشمول طرح رجیستری شد.

حمیدرضا دهقانی‌نیا مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: گوشی‌های تلفن همراه مدل S9 سامسونگ، S9 پلاس سامسونگ از هم اکنون مشمول طرح رجیستری (ثبت مشخصات) شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس ، وی گفت: از هم‌اکنون طرح رجیستری بر روی این دو مدل گوشی از برند سامسونگ اعمال می‌شود.

بعد از رجیستر شدن گوشی‌های اپل، بلک بری، گوگل‌پیکسل و موتورولا و ال جی، گوشی‌های تلفن همراه با برند هوآوی و نوکیا 19 اسفند و سونی و تکنو 26 اسفند 96 مشمول رجیستری شدند.

طرح رجیستری گوشی تلفن همراه از  14آذر ماه 96 در کشور آغاز شده است و این طرح در راستای افزایش شفافیت و مبارزه با واردات قاچاق این کالا به کشور اجرا شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ درصد وسعت گناباد و شهرهای توابع آن مشمول بازآفرینی شهری قرار گرفت

سعید خواجه گفت: از مجموع ۲ هزار و ۶۳۰ هکتار از وسعت شهرهای "گناباد، کاخک، بیدخت و روشناوند" در ۴۶۷ هکتار، معادل ۱۷ درصد آن طرح بازآفرینی شهری و احیای بافتهای فرسوده شهری طی سال جاری در حال اجراست.

وی اضافه کرد: از این میزان ۳۵۰ هکتار از وسعت هزار و ۸۰۰ هکتاری شهر گناباد و ۲۰ هکتار از وسعت ۲۶۰ هکتاری شهر کاخک را بافتهای ناکارآمد شهری تشکیل می دهد و طرح بازآفرینی شهری در آنها اجرا می شود.

او ادامه داد: ۶۵ هکتار از وسعت ۲۵۰ هکتاری شهر روشناوند و ۳۲ هکتار از مساحت ۳۲۰ هکتاری شهر بیدخت نیز مشمول طرح بازآفرینی شهری قرار گرفته است.

رییس اداره راه و شهرسازی گناباد گفت: طرح بازآفرینی شهری در سه بخش "بافتهای ناکارآمد، تاریخی و سکونتگاههای غیر رسمی" اجرا می شود و شامل فعالیتهایی نظیر کف سازی معابر، احداث دیوار ساحلی، توسعه و احداث پارکها و فضای سبز شهری و تغییر سیما و منظر شهری است.

خواجه افزود: در این راستا با مشوقهایی نظیر تخفیف ۵۰ درصدی صدور پروانه های ساختمانی، پرداخت تسهیلات بانکی با بهره کم و اعطای تراکم تشویقی برای جلب مشارکت مردم تلاش می شود.

وی اضافه کرد: توسعه و عمران مطلوب و عدالت اجتماعی خدمات شهری در مناطق شهری نیازمند طرح بازآفرینی شهری است و برخوداری همه مناطق شهری از امکانات فرهنگی، آموزشی و تفریحی از طریق ایجاد مشوقها برای مالکان بناهای مشمول این طرح موجب تمرکز زدایی در ارایه خدمات بهداشتی و درمانی و تجاری می شود.

اختصاص ۲۵۰ تن قیر رایگان به مناطق شهری گناباد

رییس اداره راه و شهرسازی گناباد از تخصیص ۲۵۰ تن قیر رایگان طی ۲ سال گذشته برای عمران شهری و آسفالت معابر شهرهای گناباد، کاخک و بیدخت خبر داد.

خواجه افزود: سهمیه قیر رایگان برای آسفالت معابر مناطق شهری این شهرستان طی سال ئجاری بعد از ارائه کامل درخواست شهرداریهای تابعه شهرستان گناباد و متناسب با نیاز تخصیص می یابد.

بازآفرینی شهری به عنوان یک واژه عام مفاهیم دیگری نظیر "بهسازی، نوسازی، بازسازی، توانمندسازی و روان بخشی" شهری را در بر می گیرد و به مفهوم احیا، تجدید حیات و نوزایی شهری و به عبارت دیگر زنده شدن شهر است.

در بازآفرینی شهری، توسعه شهری به مفهوم رشد کمی عناصر کالبدی شهر برای اسکان جمعیت و ارتقای کیفیت زندگی، در قالب طرح های توسعه شهری رخ خواهد داد.

فرسودگی ۸۰ درصد بافت مسکونی شهری گناباد، اجرای طرح های بازآفرینی شهری را به منظور توسعه و عمران این شهرستان جنوبی خراسان رضوی ضروری کرده است.

در اجرای طرح بازآفرینی شهری تلاش می شود تا با مشارکت شهروندان با احیای بافتهای فرسوده شهری حیات اجتماعی و رونق اقتصادی به این مناطق باز گردانده شود.

مرکز شهرستان گناباد با چهار شهر گناباد، بیدخت، کاخک و روشناوند و ۱۱۲ روستا در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۱۷ درصد وسعت گناباد و شهرهای توابع آن مشمول بازآفرینی شهری قرار گرفت
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی
  • برنج و روغن شامل ارز ترجیجی شد
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی برگشت
  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی برگشت
  • فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد
  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد