Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ماده ۴۴ قانون خدمات‌رسانی به ایثارگران گفت: طبق این ماده وزارت کشور باید امکان بهره‌مندی جانبازان بالای ۲۵ درصد به محدوده طرح ترافیک را بر اساس سهمیه‌های توافق شده فراهم کند و بر همین اساس مصوبه قبلی شورای شهر در این بخش مغایر با این قانون بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بلاغ، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اصلاح مصوبه مربوط به استفاده جانبازان از مجوز ورود به طرح ترافیک و تغییر آن به شکل گذشته خبر داد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ماده ۴۴ قانون خدمات‌رسانی به ایثارگران گفت: طبق این ماده وزارت کشور باید امکان بهره‌مندی جانبازان بالای ۲۵ درصد به محدوده طرح ترافیک را بر اساس سهمیه‌های توافق شده فراهم کند و بر همین اساس مصوبه قبلی شورای شهر در این بخش مغایر با این قانون بود.

وی افزود: با توجه به مذاکرات صورت گرفته حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی نماینده، ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با رئیس شورای اسلامی شهر تهران، این مصوبه اصلاح شد و طبق روال سابق جانبازان گرامی واجد شرایط می‌توانند از مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک استفاده کنند. کد مطلب: 351913 مرجع : تسنیم 

وظیفه دولت باید رویش ازدواج و ریزش طلاق باشد/ آیا افزایش 6 درصدی طلاق و کاهش 3 درصدی ازدواج نگران‌کننده نیست؟!

ارزش افزوده؛ ماراتنی که خط پایان ندارد/ انتظار نافرجام اصناف برای اصلاح قانون

"تنهازیستی"، ترکش انفجار مخرب "زندگی انسانی" ایرانیان/ دولت در قبال بیماری "زندگی تک‌نفره" حساس شود

کارگران در حوادث انقلاب و دفاع مقدس با بصیرت و غیرت در صحنه بودند

افزایش 20 تا 30 درصدی آجیل در بازار مازندران/ قیمت انواع آجیل

امتداد مظلومیت و غربت یگانه دخت نبی مکرم اسلام در شهر تنکابن

    اصلاح مصوبه استفاده جانبازان از مجوز ورود به طرح ترافیک قیمت تمام شده «حج ۹۷» چه قدر خواهد بود این مدرسه تنها برای یک دانش‌آموز باز است دستگیری باند سارقان فرش معروف به باند ماکسیما سرنوشت مرد جوان در هاله‌ای از ابهام تهرانی‌ها منتظر رگبار باشند ۱۰ اشتباهی که بدخوابتان می‌کند جولان آزادانه "قمارخانه‌های آنلاین" برترین روش برای از بین بردن سوسک کابینت آخرین وضعیت «جعبه‌سیاه» هواپیمای سقوط‌کرده یاسوج علت "خستگی دائم بدن" را بشناسید خروج تمام مددجویان از امداد طی 2 تا 3 سال آینده افزایش مستمری مددجویان در آستانه سال نو بارش برف و باران با ورود موج جدید بارشی +جدول خوراکی‌هایی که مغزتان را نابود می کنند مجازات ضرب و شتم پزشکان چیست؟ با ۹ قابلیت جدید گلکسی اس ۹ آشنا شوید ۶ خوراکی غیر لبنی حاوی کلسیم کاج مطبق گیاهی پرطرفدار و محبوب ۶ خوراکی غیر لبنی حاوی کلسیم  

انتصاب سیاسی در مازندران یا سیاست انتصاباتی؟

حاشیه‌های یک انتصاب سیاسی در مازندران

سیدامامی اطلاعات پایگاه‌های موشکی را به بیگانگان فروخت

وجدان داشته باشید، حزب‌اللهی‌ها خون بدهند و شما پز؟!

اقطاب منحرف گنابادی از امام رضا(ع) خرقه گرفتند؟!

چگونه خط و خش نمایشگر گوشی‌ را از بین ببریم؟

سلمان چرا عزیز محمد (ص) شد؟

ضارب پزشک اصفهان دستگیر شد

نحوه اجرا کردن System Restore بدون بوت شدن ویندوز

سامانه بارشی وارد کشور شد

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند

ارسلان مالکی طراحی و ساخت شهرک‌های مسکونی دولتی را یکی از ابتکارات سازمان متبوعش در دولت سیزدهم برشمرد و گفت: با هدف طراحی، کنترل و تسریع در تصویب طرح‌های شهرک‌های مسکونی دولتی، شورای عالی شهرسازی و معماری ضمن اصلاح دستورالعمل ترویج شهرک‌سازی، مسوولیت تشکیل کمیته‌ای برای بررسی و تصویب طرح‌های آماده‌سازی و طراحی شهری شهرک‌های مسکونی دولتی را به سازمان ملی زمین و مسکن واگذار کرده است که در همین راستا همه طرح‌های شهرک‌های مسکونی دولتی باید به تصویب این کمیته برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی هدف از تشکیل دبیرخانه مذکور را ایجاد شهرک‌هایی با رعایت الگوی معماری اسلامی، ایرانی و الزامات شورای عالی مسکن و با طرح‌هایی فاخر از اهداف مدنظر در دبیرخانه شهرک‌های مسکونی دولتی عنوان کرد.

مالکی اضافه‌کرد: در هفته جاری آخرین وضعیت تصویب طرح‌های مکان‌یابی در سطح استانی و ملی در اداره‌های کل راه و شهرسازی استان‌های مرکزی، گیلان و لرستان مورد بررسی قرار گرفت تا در نخستین جلسه کارگروه امور زیربنایی این استان‌ها در سال جاری مصوبات لازم اخذ شود.

وی ادامه‌داد: طراحی و اجرای این شهرک‌ها با ساخت واحدهای حیاط‌دار و فاخر، کمک بسیار موثری به تامین زمین و اجرای قانون جهش تولید مسکن کرده و با استقبال زیاد متقاضیان مواجه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی‌شود؟!
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد