Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلوس کی‌روش چندی قبل با یکی از بانک‌های خصوصی قرارداد تبلیغاتی امضا کرد و خیلی زود بیلبوردهای تبلیغاتی‌‌اش سطح شهر را فراگرفت.
به گزارش صدای ایران مدتی بود که تنها تصاویر کارلوس روی بیلبوردها بود ولی رفته رفته نام بانک خصوصی هم پای بیلبوردها خورد. این اما تمام ماجرا نبود و همکاری به همین جا ختم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی‌روش در چند سمینار این بانک خصوصی حاضر شد و حتی برای یکی از سمینارهای آنها به شهر مقدس مشهد رفت. کارلوس گهگاه به شعبه‌های این بانک در نقاط مختلف تهران هم سر می‌زد و نمونه‌‌اش شعبه میرداماد بود. وسعت کار کی‌روش با این برند تبلیغاتی آنقدر گسترده به نظر می‌رسید که بعضی‌ها به خنده و شوخی می‌گفتند به زودی کی‌روش شاید پشت باجه هم بنشیند تا مشتریان این بانک را غافلگیر کند. در ظاهر همه چیز خوب به نظر می‌رسید و حتی گفته می‌شد او بالای 4 میلیارد تومان برای این قرارداد تبلیغاتی دریافت کرده است. بعضی‌ها ایراد می‌گرفتند که چرا کی‌روش این‌قدر خود را قاطی کار تبلیغاتی کرده و بهتر است زمان بگذارد و بازی‌های لیگ برتر را تماشا کند. در این بین شایعات دیگری هم به گوش می‌رسد‌‌؛ اینکه فدراسیون فوتبال به هیچ‌وجه در جریان قرارداد تبلیغاتی کی‌روش نبوده و تازه بعد از امضا، متوجه آن شده است. این شایعات تا دیروز پابرجا بود تا اینکه شایعات جدیدتری منتشر شد.   به نقل ازخبرورزشی، آن‌‌گونه مطلع شدیم کارلوس کی‌روش اخیراً متوجه شده حجم فعالیت‌های تبلیغاتی‌‌اش زیاد است و پولی که بابت آن دریافت کرده، کافی نبوده است. کارلوس گویا اعتقاد دارد پولی که این بانک خصوصی پرداخت کرده، به اندازه فعالیت‌هایی نیست که می‌کند. شنیده می‌شود دو طرف فعلاً بر سر این قرارداد به مشکل خورده‌اند و به همین دلیل در روزهای اخیر تعدادی از تابلوهای تبلیغاتی پایین کشیده شده است. البته نه کی‌روش و نه طرف دیگر قرارداد هنوز این موضوع را به صورت رسمی تأیید نکرده‌اند ولی به نظر می‌رسد ماجرا کاملاً جدی است و سرمربی تیم ملی با آنها به اختلاف خورده است.
ظاهراً پول این مشکل را حل می‌کند و ممکن است دو طرف در روزهای آینده بر سر این مسئله به توافقات تازه‌ای برسند. دو هفته قبل بود که تبلیغات کی روش از تلویزیون هم پخش شد و باید دید این قصه در نهایت به کجا می‌رسد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است

به گزارش خبرگزاری خبرآلاین؛ محمود قامت معاون سازمان خصوصی‌سازی در خصوص واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: هرشرکتی که واگذار می‌شود شامل بدهی و دارایی است. خریداران وقتی در مزایده شرکت کردند این را پذیرفتند و در قرارداد اطلاعات مالی هم وجود دارد. خریداران وقتی به مزایده ورود کردند، باید بدهی را طبق زمان‌بندی پرداخت کنند.

در گزارش ورزش سه آمده است: وی افزود: این مشمول همه واگذاری‌های سازمان خصوصی‌سازی است. هر واگذاری که انجام می‌شود با قراردادی است و در طول مدت آن قرارداد که برای پرسپولیس و استقلال شش سال است، تحت نظارت سازمان خصوصی‌سازی خواهد بود و تعهدات مالی و غیرمالی تحت نظارت و کنترل سازمان خصوصی‌سازی است.

او با اشاره به این قرارداد اظهار داشت: البته این موضوع نافی نظارت عمومی وزارت ورزش بر تمام باشگاه‌ها نیست اما سازمان خصوصی‌سازی در طول قرارداد نظارت خود را دارد که مهم‌تر از همه مدیریت بهره‌ور و تداوم کار است که انتظار داریم در این مدت شش سال شرکت را از وضعیت فعلی به شرایط بهره‌ور برسانند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898768

دیگر خبرها

  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • نکات مهم در طراحی بنر‌های تبلیغاتی!
  • سرمایه گذاری ۳۶۰ میلیاردی بخش خصوصی در بناهای تاریخی
  • راه اندازی سامانه مردمی‌سازی نظارت بر فضا‌های تبلیغاتی
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران