Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک دهه ۸۰ توپچی ها، مایل است کونته را در شمال لندن ببیند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استوارت رابسون هافبک پیشین آرسنال اعتقاد ندارد که تیری آنری گزینه مناسبی برای جانشینی آرسن ونگر در آرسنال است ولی دوست دارد آنتونیو کونته را به جای او ببیند.

به گزارش ESPN، آنری به جانشینی ونگر ابراز علاقه کرده ولی در عین حال گفته است که ابتدا باید مدارک مربیگری خود را تکمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود از دید رابسون، آنری آماده چنین ماموریتی نیست:

فکر نمی کنم تیری آنری تجربه (لازمه) را داشته باشد. وقتی گفته های او در تلویزیون را می شنوم، حس نمی کنم که او به خوبی می تواند بازیخوانی کند. او در زمینه کارشناسی فوتبال در حال بهتر شدن است ولی فکر نمی کنم در حال حاضر گزینه مناسبی برای نشستن روی نیمکت آرسنال باشد. او به تجربه بیشتری نیاز دارد و باید کار را از مربیگری در سطوح پایین شروع کند. بله، می دانم که او مربی مهاجمان بلژیک است ولی آن شغل کاملا با مسئله هدایت یک تیم متفاوت است.

شاید عده ای با رجوع به موفقیت زین الدین زیدان در رئال مادرید، آنری را انتخابی معقولانه برای توپچی ها بدانند ولی رابسون با این دیدگاه موافق نیست.

زیدان تیمی را به دست گرفت که برخی از برترین بازیکنان دنیا را در خود داشت. او نیازی به تغییر دادن تاکتیک یا برنامه بازی تیم نداشت. کاری که او کرده، مدیریت بازیکنان بسیار با تجربه است و او این کار را طی دو سال به خوبی انجام داده است. حالا که آن ها به مشکل خورده اند، می بینیم او نمی تواند شرایط را عوض کند. او طرح مشخصی برای بهتر بازی کردن تیمش ندارد. این مشکل می تواند در آرسنال برای تیری آنری هم پدیدار شود. آرسنال نیازمند این است که سازمان مربیگری خود را به کل دگرگون سازد.

با توجه به گمانه زنی هایی در مورد آینده کونته در استمفوردبریج، رابسون از انتقال او به آرسنال استقبال کرده است.

کونته مربی بسیار خوبی است. هنگامی که او وارد باشگاهی می شود و اگر راهی آرسنال شود، اطمینان حاصل خواهد کرد که بازیکنان خواسته های او را برآورده سازند. بازیکنان از نقش واقعی خود در تیم آگاه خواهند شد؛ چیزی که در حال حاضر در آرسنال رخ نمی دهد. او در آرسنال خیلی خوب جا خواهد افتاد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روان آب‌ها به درون قنوات هدایت نمی‌شوند

 ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد با بیان این که در اجرای طرح هدایت آب‌های سطحی، ادعای انتقال روان آب‌ها به قنوات متروکه بی پایه و اساس است، اظهار کرد: سه مقصد نهایی و خروجی برای این کانال‌ها طراحی شده و به هیچ وجه در اجرای این طرح، آب‌های جمع آوری شده به درون قنوات هدایت نمی‌شود.

وی با اشاره به این که کانال‌ها و تأسیسات دفع آب‌های سطحی ایجاد شده توسط شهرداری بر اساس بررسی‌های کارشناسی ایجاد شده است، توضیح داد: این کانال ها، روان آب‌های شهر یزد را به سه مقصد مسیل مرکزی شهر، محدوده آبخوان سیل بند شاهدیه واقع در جنوب شهر شاهدیه و آبخوان مجاور بوستان محیطی کویر واقع در بلوار نصر هدایت می‌کنند.

وی افزود: اجرای طرح هدایت آب‌های سطحی در سال جاری متوقف نشده است و این طرح در بلوار جمهوری اسلامی، بلوار نصر و بلوار آزادگان در دستور کار شهرداری بوده و در حال اجرا می‌باشد.

شهردار یزد با تأکید مجدد بر اینکه در اجرای طرح دفع آب‌های سطحی، روان آب‌ها به هیچ عنوان به قنوات متروکه هدایت نمی‌شود، اعلام کرد: تمام تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد در اجرای این طرح، پیشگیری از مسدود شدن مسیر‌های اصلی شهر، احیای مسیل مرکزی و هدایت آب‌های باران به سفره‌های زیرزمینی به صورت امن می‌باشد تا فضایی شاداب برای شهروندان به دور از مشکلات ناشی از آبگرفتگی به وجود آید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • رسمی؛ دیوید مویس از وست هم جدا می‌شود
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • ریموت کنترل جرثقیل و کاربرد آن
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • روایت اوکراینی‌ها از آموزش خلبان‌های ایران برای هدایت 24 سوخو 35
  • روان آب‌ها به درون قنوات هدایت نمی‌شوند
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا