Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@03:59:36 GMT

نارضایتی کی‌روش از دستمزد میلیاردی اش!

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۱۵۹۰۵

نارضایتی کی‌روش از دستمزد میلیاردی اش!

کارلوس کی‌روش چندی قبل با یکی از بانک‌های خصوصی قرارداد تبلیغاتی امضا کرد و خیلی زود بیلبوردهای تبلیغاتی‌‌اش سطح شهر را فراگرفت.
به گزارش صدای ایران مدتی بود که تنها تصاویر کارلوس روی بیلبوردها بود ولی رفته رفته نام بانک خصوصی هم پای بیلبوردها خورد. این اما تمام ماجرا نبود و همکاری به همین جا ختم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
کی‌روش در چند سمینار این بانک خصوصی حاضر شد و حتی برای یکی از سمینارهای آنها به شهر مقدس مشهد رفت. کارلوس گهگاه به شعبه‌های این بانک در نقاط مختلف تهران هم سر می‌زد و نمونه‌‌اش شعبه میرداماد بود. وسعت کار کی‌روش با این برند تبلیغاتی آنقدر گسترده به نظر می‌رسید که بعضی‌ها به خنده و شوخی می‌گفتند به زودی کی‌روش شاید پشت باجه هم بنشیند تا مشتریان این بانک را غافلگیر کند. در ظاهر همه چیز خوب به نظر می‌رسید و حتی گفته می‌شد او بالای 4 میلیارد تومان برای این قرارداد تبلیغاتی دریافت کرده است. بعضی‌ها ایراد می‌گرفتند که چرا کی‌روش این‌قدر خود را قاطی کار تبلیغاتی کرده و بهتر است زمان بگذارد و بازی‌های لیگ برتر را تماشا کند. در این بین شایعات دیگری هم به گوش می‌رسد‌‌؛ اینکه فدراسیون فوتبال به هیچ‌وجه در جریان قرارداد تبلیغاتی کی‌روش نبوده و تازه بعد از امضا، متوجه آن شده است. این شایعات تا دیروز پابرجا بود تا اینکه شایعات جدیدتری منتشر شد.   به نقل ازخبرورزشی، آن‌‌گونه مطلع شدیم کارلوس کی‌روش اخیراً متوجه شده حجم فعالیت‌های تبلیغاتی‌‌اش زیاد است و پولی که بابت آن دریافت کرده، کافی نبوده است. کارلوس گویا اعتقاد دارد پولی که این بانک خصوصی پرداخت کرده، به اندازه فعالیت‌هایی نیست که می‌کند. شنیده می‌شود دو طرف فعلاً بر سر این قرارداد به مشکل خورده‌اند و به همین دلیل در روزهای اخیر تعدادی از تابلوهای تبلیغاتی پایین کشیده شده است. البته نه کی‌روش و نه طرف دیگر قرارداد هنوز این موضوع را به صورت رسمی تأیید نکرده‌اند ولی به نظر می‌رسد ماجرا کاملاً جدی است و سرمربی تیم ملی با آنها به اختلاف خورده است.
ظاهراً پول این مشکل را حل می‌کند و ممکن است دو طرف در روزهای آینده بر سر این مسئله به توافقات تازه‌ای برسند. دو هفته قبل بود که تبلیغات کی روش از تلویزیون هم پخش شد و باید دید این قصه در نهایت به کجا می‌رسد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته زنگ خطر برای وضعیت سلامتی کارلوس ته‌وز  به صدا درآمد. اسطوره فوتبال آرژانتین به دلیل درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو، منطقه بوئنوس آیرس بستری شد، اگرچه اطرافیان وی تایید کردند که شرایط او بهتر شده و حمله قلبی را به سلامت رد کرده است.

این بازیکن سابق آرژانتینی تحت معاینات پزشکی قرار گرفت تا دلیل دردش مشخص شود، نتایج رضایت بخش بود و او امروز چهارشنبه آزمایش های تشخیصی بیشتری را قبل از ترخیص و پیوستن به تمرینات تیمش "ایندیپندینته" انجام خواهد داد.

در بیانیه این باشگاه آمده است: «مربی ما، کارلوس ته‌وز، با درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو بستری شد. نتیجه آزمایشات رضایت بخش بود. فردا قرار است آزمایش های تکمیلی انجام شود و سپس او مرخص خواهد شد.»

ته‌وز، در 22 آگوست 2023 به عنوان سرمربی ایندیپندنته منصوب شد و با نجات تیم از سقوط توانست عملکردی موفق داشته باشد. تیم او حالا به نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال آرژانتین نیز صعود کرده است.

ته‌وز سابقه بازی برای بوکاجونیورز، منچستریونایتد، منچسترسیتی، یوونتوس و وستهم را در کارنامه دارد.

دیگر خبرها

  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • وزیر اقتصاد تشریح کرد؛ جزئیات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • جزییات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • جزئیات معامله۶هزار میلیاردی سرخآبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی