Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جدید‌ترین رنکینگ بهترین مربیان فوتبال جهان، برانکو ایوانکوویچ ۸ پله سقوط را تجربه کرد.به گزارش بلاغ، جدید‌ترین رنکینگ بهترین مربیان فوتبال جهان توسط سایت کلاب‌ورلدرنکینگ اعلام شد.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس ۳۲۶۵ امتیاز گرفت و ۸ پله سقوط کرد. وی از رده ۱۳۱ جهان تا ۱۳۹ پایین آمد.

علیرضا منصوریان، سرمربی سابق استقلال با ۲۰۲۰ امتیاز از رده ۲۷۸ تا ۲۷۶ صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سیروس پورموسوی، سرمربی فولاد با ۱۰۸۲ امتیاز در رده ۵۲۱ جای گرفت.

رده‌بندی سایر مربیان به این شرح است:

امیرقلعه‌نویی، ذوب آهن، ۹۰۹ امتیا، رده ۵۸۰

مجتبی حسینی، مربی سابق ذوب‌آهن، ۸۹۱ امتیاز، رده ۵۸۹

علی دایی، سایپا، ۵۰۳ امتیاز، رده ۷۶۲

مجید جلالی، پیکان، ۴۸۳ امتیاز، رده ۷۷۱

فیروز کریمی، گسترش فولاد، ۴۱۱ امتیاز، رده ۸۱۱

مهدی تارتار، پارس‌جنوبی جم، ۳۷۸ امتیاز، رده ۸۳۹

فراز کمالوند، صنعت‌نفت، ۳۷۰ امتیاز، رده ۸۵۰

محمدرضا مهاجری، پدیده، ۳۶۴ امتیاز، رده ۸۵۴

در این گزینش همچنین زین‌الدین زیدان با ۱۸۴۶۷ امتیاز مربی برتر جهان باقی ماند.

رناتو گائوچو (گرمیو، ۱۴۱۷۴ امتیاز)‌و ارنستو والورده (بارسلونا، ۱۳۶۴۲ امتیاز) دوم و سوم شدند.
  کد مطلب: 351920 مرجع : فارس 

وظیفه دولت باید رویش ازدواج و ریزش طلاق باشد/ آیا افزایش 6 درصدی طلاق و کاهش 3 درصدی ازدواج نگران‌کننده نیست؟!

ارزش افزوده؛ ماراتنی که خط پایان ندارد/ انتظار نافرجام اصناف برای اصلاح قانون

"تنهازیستی"، ترکش انفجار مخرب "زندگی انسانی" ایرانیان/ دولت در قبال بیماری "زندگی تک‌نفره" حساس شود

کارگران در حوادث انقلاب و دفاع مقدس با بصیرت و غیرت در صحنه بودند

افزایش 20 تا 30 درصدی آجیل در بازار مازندران/ قیمت انواع آجیل

امتداد مظلومیت و غربت یگانه دخت نبی مکرم اسلام در شهر تنکابن

    جایگاه مربیان ایرانی در جدیدترین رنکینگ بهترین‌های جهان حضور ۲۰ دقیقه‌ای رسانه‌ها در تمرین فردای استقلال نقطه قوت استقلال نسبت به پرسپولیس درخواست مهم پرسپولیسی‌ها از اینفانتینو استقلال دربی بباز نیست استقلال آبروی ایران را در آسیا خریده است استقلال با 4 غایب مقابل پرسپولیس پشت پرده دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال عراق و عربستان پیش‌بینی یک استقلالی از نتیجه دربی گتوزو: باید آماده نبرد با آرسنال شویم اعتراف گلر پرسپولیس درمورد استقلال دلیل نیمکت نشینی رفیعی مشخص شد شرایط متفاوت استقلال با پرسپولیس در دربی خوشحالی گواردیولا از کسب اولین جام با من‌سیتی تکذیب درگیری دایی با هنرپیشه جوان +سند قرارداد سریع‌ترین مرد جهان با یک تیم فوتبال شایسته‌ترین گزینه برای قضاوت دربی 86 گزینه جدید هدایت الهلال پورعلی گنجی مصدوم شده است؟ روایت یک استقلالی از پیشنهاد پرسپولیسی‌ها  

5 غایب استقلال در سفر به اهواز

شایعه برکناری عبدالله ویسی جدی شد

عزیزیان: تیم ملی با بیرانوند ضرر می‌کند!

پول عربها حریف گلوله استقلال نشد/استقلال تیم آسیایی است و صعود می‌کند

بحث تعلیق کشتی ایران شیطنت روسیه است

رفتار زشت اماراتی‌ها با یاران طارمی کار دستشان داد!

تحلیل پنجعلی از شکست سنگین پرسپولیس

کی‌روش بعد از جام جهانی سرمربی ازبکستان می‌شود؟!

آقای برانکو! مسی را هم اینگونه یارگیری نمی‌کنند!

پیراهن خاص رئال به نام راموس ثبت شد+عکس

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم

 ستاره لهستانی تیم فوتبال بارسلونا هنوز بابت نبردن ارزشمندترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال از مسئولان اهدا کننده آن دلخور است.

به گزارش تسنیم، در تازه‌ترین بخش منتشر شده از مصاحبه روبرت لواندوفسکی با نشریه بیلد آلمان، ستاره لهستانی درباره ناکامی‌اش برای بردن توپ طلای فرانس فوتبال و بهترین‌های حال حاضر فوتبال جهان صحبت کرد.

لواندوفسکی جزو آن دسته از ستاره‌های صاحب‌نام دنیای فوتبال است که با وجود بردن همه جام‌های ممکن در رده باشگاهی و جوایز فردی مانند بهترین بازیکن یوفا و بازیکن فیفا، هنوز موفق به کسب توپ طلای فرانس فوتبال نشده است. البته تفاوتی که لواندوفسکی با دیگر مدعیان ناکام در کسب توپ طلا دارد این است که همه چیز برای رسیدن این جایزه به او در سال 2020 آماده بود (سالی که بایرن مونیخ همه جام‌های داخلی، قاره‌ای و بین‌المللی) را برد اما شیوع ویروس کرونا، مانع از برگزاری مراسم اهدای توپ طلا شد و به این ترتیب دست او از این جایزه ارزشمند کوتاه ماند. 2020 اما تنها سالی نبود که لواندوفسکی لایق بردن توپ طلا شناخته شد، هرچند او ادعایی روی توپ‌های طلای آن سال‌ها ندارد.

لواندوفسکی به نشریه بیلد گفت: توپ طلای 2021؟ آن که متعلق به لیونل مسی است، اما من شایعاتی شنیده‌ام مبنی بر اینکه قرار است یک جایزه گذشته‌نگر هم برای سال 2020 در نظر گرفته شود. سال 2020 برای من سالی خارق‌العاده بود، چرا که در بالاترین سطح از دوران بازیگری‌ام قرار داشتم و ما در بایرن مونیخ همه چیز را بردیم. بگذارید اینطور بگویم. احساس می‌کنم که توپ طلای آن سال حق من است و اگر توپ طلای آن را چهار سال بعد هم دریافت کنم، احساس نخواهم کرد که به من توهین شده است. دریافت این جایزه افتخاری بزرگ است و من با کمال میل آن را می‌پذیرم.

ستاره لهستانی بارسلونا در ادامه نظر خود را درباره بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان بیان کرد و دو ستاره پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید را لایق این عنوان دانست. لواندوفسکی افزود: معرفی بهترین‌های فوتبال جهان در سال جاری سخت است، چون ما هنوز جام ملت‌ها را در پیش داریم و بازی‌های حساس مراحل پایانی لیگ قهرمانان هم مانده است. با این وجود اگر معیار آن چیزی باشد که از ابتدا فصل تا الان دیده‌ام، به نظر من کیلیان امباپه و جود بلینگام بهترین‌ بازیکنان حال حاضر جهان هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رستگاری بارسلونا در دقیقه ۹۷؛ ژاوی مچ بنیتس را خواباند رابرت لواندوفسکی با 49 گل زده به چهل و نهمین گلزن برتر تاریخ بارسلونا بدل شد

دیگر خبرها

  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس