Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویاش بواش هم به مانند بسیاری، به کین توصیه کرده است که برای رسیدن به مدارج بالاتر تاتنهام را ترک کند.

طرفداری- آندره ویاش بواش سرمربی پیشین تاتنهام به هری کین پیشنهاد کرده است که برای رسیدن به عناوین قهرمانی، راهی تیم دیگری شود.

به گزارش تلگراف، ویاش بواش همچنین اعتراف کرده که مربی خوبی برای مهاجم تیم ملی انگلیس نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی پرتغالی در مصاحبه جدید خود گفته:

این تصمیم به خود هری و جاه طلبی هایش برای آینده بستگی دارد و این که او پیشروی زندگی حرفه ای خود را چگونه می بیند. اگر او عطش قهرمانی و کسب شهرت را دارد، باید از اسپرز جدا شود ولی اگر چنین چیزهایی نخواهد و تنها خواستار شناخته شدن و پایداری باشد، بهتر است در اسپرز بماند. اسپرز در مرز تبدیل شدن به تیمی بزرگ قرار دارد. آن ها از ورزشگاه، زمین تمرین و زیر ساخت تازه ای برخوردار هستند و تیم به خوبی مدیریت می شود. فکر می کنم برای هری بد نخواهد بود اگر یکی-دو سال دیگر در باشگاه بماند و ببیند که پیشرفت باشگاه چگونه پیش می رود.

زیر نظر ویاش بواش فرصت چندانی به کین نرسید و او مجبور بود دورانی را به شکل قرضی در نوریچ و لسترسیتی سپری کند.

گفتن این نکته بسیار اهمیت دارد که من بهترین مربی برای هری کین نبودم. در زمان حضور من در باشگاه، تصمیم گرفتیم به او فرصت انتقالی قرضی را بدهیم که این روند به خوبی پیش نرفت و او به تیم برگشت. یادم می آید به او اصرار می کردم برایش بهتر است که به صورت قرضی از باشگاه جدا شود و او هم پافشاری می کرد که بهتر است بماند. آن زمان بیشتر به روبرتو سولدادو بازی می دادیم و شرایط برای هری آسان نبود. چند ماه پس از جدایی من و زیر نظر تیم شروود، استعداد او شکوفا شد و البته برای من جای تعجب داشت که به چنین مهاجمی تبدیل شده است؛ مهاجمی بسیار نیرومند و رکوردشکن. به نظرم این لیاقت خودش بوده که او را به اینجا رسانده است؛ او اراده شخصی بالایی دارد و من خوشحالم که او توانست راه خودش را تغییر دهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل ریچارلیسون به لیورپول (لیورپول 4-1 تاتنهام)

گل ریچارلیسون به لیورپول (لیورپول 4-1 تاتنهام)

دیگر خبرها

  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • گل سون هیونگ مین به لیورپول (لیورپول 4-2 تاتنهام)
  • گل ریچارلیسون به لیورپول (لیورپول 4-1 تاتنهام)
  • پدیده جدید تیک تاک؛ زن عجیبی که ۱۰ فرزند از هشت مرد مختلف دارد!
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • رونالدو:‌ رکوردها به دنبال من هستند
  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!
  • کونسیسائو: اجازه دهید دور از سر و صدا بمانم!
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان