Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری در رابطه با علت مرگ مشکوک کودک دوساله بخش لاران شهر کرد گفت: در بررسی و معاینات اولیه هیچگونه نشانه ای از ضرب و جرح یا خفگی و یا اذیت و آزار کودک دیده نمی‌شود و در حال حاضر منتظر نظریه سم شناسی هستیم.

عبدالرضا علیمحمدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری در رابطه با مرگ مشکوک دختر دو ساله به نام صدف در بخش لاران شهرکرد اظهار کرد: بر اساس گزارشی که به دست ما رسیده است در شب مفقود شدن صدف در خانه این کودک یک جشن خانوادگی برپا بوده و مهمانانی در آن حضور داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در ساعات پایانی شب والدین کودک متوجه می‌شوند که کودک مفقود شده و هیچ اثری از وی نیست.

این مقام قضایی بیان کرد: متاسفانه پس از 20 روز جسد این کودک در یکی از خرابه‌ها که با منزل این کودک حدود 100 الی 200 متر فاصله داشته است کشف می‌شود.

علیمحمدی بیان کرد: بلافاصله جسد پس از کشف شدن به پزشکی قانونی منتقل میشود که در بررسی و معاینات اولیه هیچگونه نشانه ای از ضرب و جرح یا خفگی و یا اذیت و آزار کودک دیده نمی‌شود و در حال حاضر منتظر نظریه سم شناسی هستیم.

دادستان چهارمحال وبختیاری در پایان گفت: در حال حاضر پرونده ای در این رابطه در دادگاه بخش لاران تشکیل و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: دادستانی با مقصران غرق شدگی پسر بچه ای در استخر شهید هاشمی نژاد این شهر برخورد می کند.   محمد حسین درودی افزود: غرق‌ شدن یک پسربچه در استخر شهید هاشمی‌ نژاد اواخر فروردین ماه امسال اتفاق افتاد.   وی اضافه کرد: در این حادثه پسربچه‌ ای که در قالب یک اردوی تفریحی با یک جمع ۳۵ نفره به استخر آمده بود غرق شد.   دادستان مشهد گفت: درصد تخلف و خطای همه افراد دخیل در این حادثه از جمله ناجیان استخر، مسپولان استخر، افرادی که بچه‌ ها را برای اردو یا هر موضوع دیگری به استخر اعزام کرده بودند و دیگر عوامل بعد از جمع‌ بندی و نظر کارشناسی و بازپرسی، براساس ماده ۲۹۵ قانون مجازات اسلامی اعلام می‌ شود تا بعد از آن، پرونده برای صدور حکم به دادگاه ارائه شود.   طبق گفته یکی از نزدیکان متوفی، وی در قالب اردویی روز ۲۴ فروردین ماه به استخر شهید هاشمی نژاد اعزام شده بود.

دیگر خبرها

  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • تلاش معلم شهرکردی برای آموزش دانش آموزان منطقه عشایر نشین
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • درباره بیماری مرموز ترانه علیدوستی؛ چه کسانی در معرض آن هستند؟ | فیلم
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • سایه یک زن مرموز بر تیم سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست و چه نسبتی با ژوزه مورایس دارد؟
  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس